Guinness aduce și anul acesta în România atmosfera irlandeză autentică de sărbătoare, în perioada 15-17 martie, cu ocazia St. Patrick's Day, când este celebrată ziua națională a Irlandei. Această aniversare cu tradiție a devenit un eveniment global emblematic și una dintre cele mai faimoase celebrări din lume, reunind anual peste un miliard de oameni din peste 200 de țări.

Guinness oferă iubitorilor de bere din România oportunitatea de a trăi experiența vibrantă specifică acestei celebrări speciale în puburile și cluburile din țară, savurând aroma inconfundabilă a pintului perfect de Guinness, simbol prin excelență al spiritului irlandez.

Consumatorii români care vor să petreacă ca un irlandez se pot alătura sărbătorii în locațiile partenere sau pot accesa într-un mod inedit magia lumii Guinness, cu ajutorul unui filtru AR dedicat. Acesta îi introduce într-un mod inovator în universul acestui brand emblematic, prin scanarea unui cod QR sau prin accesarea link-ului https://ee.guinness.com/. Astfel, participanții pot face în timp real poze încadrate virtual de celebrul pint de Guinness, împărtășind cu întreaga comunitate energia și buna dispoziție specifice St. Patrick's Day.

În fiecare an în preajma zilei de 17 martie ne bucurăm de energia molipsitoare a acestei sărbători globale extraordinare, al cărei punct central este forța magnetică a prieteniei, alături de pasiunea pentru calitate și excelență. Îi invităm pe toți doritorii să se bucure de un weekend cu iz de festival și de experiența legendară a pintului perfect de Guinness, de nelipsit”, spune Loredana Stoica, Senior Brand Manager Carlsberg & Specialties.

Povestea brandului Guinness este o sursă inepuizabilă de experiențe emblematice, caracterizate de inovație, pasiune și originalitate. Una dintre acestea poate fi retrăită an de an cu ocazia St. Patrick's Day, o aniversare cu tradiție, care ne aduce privilegiul de a face accesibilă consumatorilor din România o experiență autentică irlandeză alături de Guinness. Atașamentul față de brand și față de această celebrare a excelenței este vizibilă în entuziasmul și devotamentul comunității, în creștere de la un an la altul”, adaugă Cristina David, Marketing Services & PR Director.

Citeste si:
Geely, în concurnță cu Tesla: chinezii pregătesc un brand de...
Geely vrea să concureze cu...

În weekendul 15-17 martie, Guinness invită iubitorii brandului să-și dea întâlnire în locurile lor preferate din oraș și să celebreze cea mai cunoscută zi națională de pe mapamond. Conform tradiției irlandeze, cele mai bune povești sunt spuse între prieteni, iar Guinness este alegerea perfectă pentru cei care își doresc o călătorie remarcabilă în inima Irlandei.

Despre Guinness

În 1759, Arthur Guinness a fondat o poveste de success, iar de atunci și până astăzi, Guinness s-a dedicat producerii berii de cea mai înaltă calitate, combinând tradiția cu inovația. Cu o atenție deosebită pentru detalii, procesul de fabricație include 251 de verificări și tehnologii emblematice, precum celebrele widget-uri pe bază de azot, oferind o textură distinctă a berii și o experiență autentică de consum. Guinness este prezentă pe piața din România încă din 1996 și continuă să bucure inimile consumatorilor, făcând parte din segmentul de piață al berilor premium.

Citeste si:
eMAG lansează Genius, serviciu premium cu livrare gratuită și alte...
eMAG lansează Genius,...

Despre autor:


Ultima actualizare: 14 Martie 2024 - 02 : 03

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.