Brandaffair lanseaza divizia de inovatie in Romania in incinta Universitatii Romano Americane..

„Mulți oameni m-au întrebat „Ce este inovația din punctul meu de vedere?” Dacă avem o viziune mai largă putem vedea inovații în orice domeniu de activitate cunoscut și activ pe această planetă. Pentru a excela în orice domeniu, trebuie să fii inovator, altfel acum poți să crești și să te extinzi. Dacă ne uităm la cele mai recente tendințe în inovatie, vom vedea AI, IoT, Cybersecurity, Blockchain și AR. Din punctul de vedere al EIC, acestea sunt instrumente de implementare a inovației și vor fi utilizate în diferite proiecte pe diferite domenii de activitate.

Vom aborda atat structuri guvernamentale, cat si diverse domenii. Intentiile noastre pentru inceput sunt de a aborda urmatoarele proiecte: tehnologie în educație, tehnologie în sistemul de sănătate și in sectorul alimentar.

Proiectul Recreator deja dezvoltat pe parcusul a 4 ani de investii continue va fi focusul nostru principal, un proiect de inovatie in educatie și în paralel să lucrăm pe celelalte domenii. Sper din tot sufletul că lumea este deschisă pentru a vedea un alt tip de abordare, să o numim holistică, chiar dacă tendința mondiala este de pragmatism si organizare. Obiectivele noastre principale sunt implementarea proiectelor etice, fără perturbări asupra naturii și a omenirii in general, dar având în acealași timp obiective foarte clare din punct de vedere financiar atat pentru client cat si pentru EIC. Inovatia este o arta, dar nu suntem pictori.”, Managing Partner EIC, By Brandaffair & Brandaffair Alexandra Radu

În anii următori intențiile noastre sunt să fim unul dintre cei mai mari jucători din România în domeniul inovației și să deschidem noi birouri în Marea Britanie, Dubai și SUA.

Citeste si:
Chase & Status pregătesc un show incendiar la festivalul Massif
Chase & Status pregătesc un...

Piața inovației la nivel mondial este de așteptat să crească de la 1,1 miliarde în 2020 la 2,6 miliarde în 2030. Domeniile vizate ca fiind principale cu o nevoie imediata a implementarilor innovative sunt banking, educatie, sanatate, media, telecomunicatii, retail si structurile guvernamentale. (sursa: https://www.thebrainyinsights.com/enquiry/sample-request/12633).

Nevoia pe care o vedem in acest moment pe piata romaneasca este de a veni in ajutorul companiilor care au nevoie de restructurare cu instrumente la toate nivelele/structurile acestora pentru a le face profitabile si cu un portofoliu de produse/servicii competitive pe piata romaneasca si peste hotare. O componentă pe care o includem în serviciile noastre este sa îi ajutăm să ajungă pe alte piețe. Fiecare companie va avea servicii personalizate in functie de nevoile specifice pe care le solicita. Brandaffair este cunoscut pentru proiecte personalizate, EIC va fi divizia noastră de vârf, care se va transforma simplu în magie prin aplicarea unor metodologii fara limite în procesul creativ si de implementare.

Citeste si:
Șeful Statului Major al Apărării, despre introducerea serviciului...
Șeful Statului Major al...

Un proiect în EIC poate fi dezvoltat de la 2 luni pentru un design inovator de produs sau serviciu, până la 2 ani pentru o schimbare organizațională și 4 până la 8 ani pentru o schimbare de domeniu. Vom lucra cu o singura companie pe domeniu in EIC/ tara, chiar daca Brandaffair va deservi alte companii din acelasi domeniu.

In paralel Brandaffair va lucra ca Agentie de Publicitate cu servicii complete. Unele companii vor intra mai întâi în Brandaffair pentru a configura elementele de bază și după aceea în EIC. O altă componentă importantă este echipa din companiile clienților care intră în contact cu echipa EIC. Dezvoltăm acum un program de 2 săptămâni pentru a pregăti echipele să lucreze cu EIC, deoarece set-upul mental trebuie sa fie relaxat, deschis și să aibă spirit de lucru în echipă și nu in ultimul rand sa respecte elemente stricte de confidențialitate. Din această nevoie s-au născut valorile EIC.

Citeste si:
Prețuri noul Volkswagen Tiguan în România: start de la 33.300 de euro
Prețuri noul Volkswagen...

Din punctul nostru de vedere inovația este o prietenă foarte bună cu creșterea cotei de piață și vă invităm să o încercați.

De asemenea, îmbrățișăm noua eră în care sustenabilitatea este tratată ca o piatră de hotar importantă și va fi prezentă în fiecare dintre proiectele noastre. Considerăm sustenabilitatea în acest moment ca o inovație și ne-am dori să contribuim la un mod de viață sănătos, respectând toată bogăția Pământului.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 24 Noiembrie 2023 - 12 : 11

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.