Lefties își consolidează prezența pe piața din Europa odată cu deschiderea primului magazin fizic din centrul comercial Promenada din Craiova. Aceasta reprezintă prima locație din țară deschisă sub conceptul de “Digital Store”, ce se întinde pe o suprafață de peste 4,300 m2 și care îmbină moda, distracția și tehnologia.

Lefties, brandul Grupului Inditex, cu modă la prețuri accesibile pentru întrega familie – își continuă planul de expansiune la nivel internațional și vine în România cu deschiderea primului Digital Store astăzi, joi, 5 octombrie, concomitent cu magazinul său online, pentru a fi accesibil întregii țări. Lefties Digital Store se află în noul centru comercial Promenada Craiova, localizat pe strada Severinului nr. 61.

Noul Lefties Digital Store din Craiova are o suprafață comercială de peste 4.300 m2, dispusă pe două nivele care găzduiesc colecțiile și ultimele tendințe în modă pentru întreaga familie - femei, bărbați, fete, băieți și bebeluși - la cele mai accesibile prețuri. În plus, Lefties Digital Store oferă o experiență de shopping integrat, punând la dispoziția clienților cele mai noi tehnologii. Printre acestea se numără casele Easy Pay – cu cel mai recent standard mondial în sistemele automatizate de plată, cabinele de probă inteligente, Turnomatic - un sistem automat care controlează fluxul de acces la casele Easy Pay sau cele mai recente ecrane LED.

Aceste noi funcții sunt combinate cu servicii experiențiale, care reinterpretează conceptele de shopping tradițional, aducându-le într-o altă dimensiune. Printre ele se numără serviciul de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte, jocurile arcade, cabina antifonată de muzică, zona de chill, case automate pentru retururi, lockerele pentru preluarea instantă a comenzilor online sau stații de colectare pentru articole de îmbrăcăminte donate, toate acestea pentru a face experiența de shopping a clienților mai ușoară și totodată, inedită.

La Lefties Digital Store Craiova mai multe zone tematice găzduiesc colecțiile principale ale brandului, precum cele create în colaborare cu branduri renumite cum ar fi Umbro sau Hummel, gamele pentru Maternitate sau Nou-Născuți și chiar colecția de Papetărie. Totodată, cea mai recentă colecție NOW setează tendințele must-have ale momentului cum ar fi Y2K, iar colecțiile Back to Office și Tailoring oferă tinute complete pentru birou, Denim on Denim vine cu design-uri reinterpretate în materie de denim și nu în ultimul rând, vasta colecție Sportswear, ce aduce game complete de îmbrăcaminte sportivă din materiale respirabile.

Citeste si:
Adidas Ozweego - adidași la modă care vor fi un hit în această vară
Adidas Ozweego - adidași la...

În plus, Lefties aduce și în România colecția de Parfumerie și Beauty: o selecție completă de produse de make-up adaptate oricărui stil, însoțită de multiple accesorii indispensabile. Pasionații de muzică și jocuri vor regăsi în secțiunea Technology căști și alte dispozitive pentru a se bucura la maximum de hobby-urile lor.

Magazinul ONLINE pentru întreaga țară

Lansarea brandului Lefties nu constă doar în deschiderea noului Digital Store din Mall Promenada Craiova, ci și în inaugurarea magazinului online www.lefties.com, prin intermediul căruia se pot comanda online articolele preferate de oriunde din țară.

Nu doar locuitorii Craiovei se vor putea bucura de noutățile și tendințele Lefties, ci orice român care dorește să facă cumpărături fără să părăsească confortul propriei case, direct prin lefties.com sau aplicația oficială Lefties.

Citeste si:
Omnichannel: o abordare integrată pentru dezvoltarea magazinului...
Omnichannel: o abordare...

În perioada 5 octombrie - 5 noiembrie, clienții vor beneficia de o promoție de 10% la toate achizițiile online, folosind codul HOLAROMANIA înainte de plasarea comenzii.

Lefties Digital Store: magazinul viitorului

Magazinul viitorului ajunge în România cu o promisiune solidă din partea Lefties, prin care un nou standard de shopping a fost setat și va rămâne, îmbinând pe deplin magazinul fizic și canalul online.

Lefties Lifestyle: mai mult decât modă – un stil de viață. Lefties transcende granițele modei convenționale pentru a deveni un stil de viață autentic. Într-o lume în care stilul personal și individualitatea sunt esențiale , Lefties oferă o experiență unică ce reprezintă mai mult decât articole de îmbrăcăminte și accesorii, cu o varietate de neegalat a liniilor de produse. Lefties Lifestyle este alegerea perfectă pentru cei care doresc să-și exprime personalitatea și atitudinea față de viață într-un mod distinctiv.

Citeste si:
Altex își extinde rețeaua și deschide un nou magazin în Hunedoara
Altex își extinde rețeaua și...

Despre Lefties:

Lefties este una dintre principalele companii de modă la prețuri accesibile, care oferă colecții de articole pentru întreaga familie și pentru toate segmentele de vârstă. Selecția de produse este concepută pentru a răspunde tuturor nevoilor și preferințelor clienților, oferind articole pentru femei, bărbați și copii (inclusiv bebeluși, fete și băieți), precum și propria linie de încălțăminte și accesorii, pentru a deservi un outfit complet pentru întreaga familie. Brandul completează întreaga gamă de produse cu cele mai recente colecții pentru casă, sport, lenjerie și produse de frumusețe. Cu peste 20 de ani de experiență, Lefties operează o platformă integrată de vânzări la nivel global, fiind prezent în mai multe piețe internaționale. Lefties face parte din Grupul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de retail de modă din lume. Modelul său de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea.

Citeste si:
10 sfaturi pentru a avea succes cu micul tău magazin de cartier
10 sfaturi pentru a avea...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 5 Octombrie 2023 - 01 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.