Începând cu luna mai, iubitorii de fashion sunt invitați să își definească stilul cu ajutorul celor peste 50 de branduri premium, prezente exclusiv în Băneasa Shopping City și să se bucure de lansările în premieră din acest sezon de primăvară-vară. Seria evenimentelor Xclusive by Băneasa Shopping City continuă în perioada mai - iunie a acestui an și vor fi marcate de lansări de branduri exclusive în România.

Aflat la cea de-a patra ediție, conceptul este deja unul consacrat, prin care centrul comercial își propune să aducă împreună toate exclusivitățile oferite în incinta mall-ului, reunind și punând la dispoziția clienților lansări de branduri în exclusivitate, colecții-capsulă în premieră, produse în ediție limitată și experiențe unice de lifestyle de la cele peste 50 de branduri disponibile exclusiv în incinta Băneasa Shopping City.

Astfel, centrul comercial a redeschis seria de evenimente private joi, 11 mai, cu prezentarea a 3 noii colecții de ceasuri și accesorii marca HUBLOT, care, prin noile produse lansate, s-a autodepășit încă o dată, împingând limitele către noi orizonturi.

• HUBLOT SQUARE BANG UNICO: TREI NOI EDIȚII INTRODUSE LA WATCHS & WONDERS

După ce a făcut furori la ediția din 2023 a Watches & Wonders, prin dezvăluirea unui nou design de ceas în formă pătrată, inspirat de iconicul Big Bang, Square Bang Unico, ce se alătură modelelor în formă de cilindru prezentate deja în „The Shaped Collection”, Hublot a prezentat în premieră în România, trei noi ediții în safir și ceramică. Pornind de la designul de bază al modelului și prin utilizarea safirului cu exclusivul Square Bang Unico Sapphire, oferit într-o serie limitată de 250 de piese, brandul a dovedit și expus încă o dată măestria și abilitățile excepționale ale Maison.

În cadrul evenimentului de lansare, cei prezenți, clienți și colecționari deopotrivă, si-au exprimat atracția și admirația pentru noile modele Hublot lansate, oferind brandului un vot de încredere răsunător.

Citeste si:
Iulia Albu dă de pământ cu vedetele care promovează clinici și...
Iulia Albu dă de pământ cu...

„Xclusive by Băneasa Shopping City este semnătura noastră specială pentru experiențe premium de shopping, sub care aducem împreună iubitori de fashion, designeri, invitați speciali și branduri unice. Ne bucurăm să continuăm și anul acesta seria de evenimente Xclusive, întărind în felul acesta un pilon important, ce ne susține poziționarea. Prin lansările de colecții în premieră, prezentările de colecții-capsulă, oferite de cele peste 50 de branduri premium internaționale prezente doar aici, confirmăm faptul că Băneasa Shopping City reprezintă un stil de viață”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager Băneasa Shopping City.

Cele mai recente creații ale Hublot dezvăluite la Watches and Wonders 2023 și lansarea în premieră în România în cadrul evenimentului Xclusive by Băneasa Shopping City, demonstrează aptitudinea mărcii de a combina haute horlogerie cu măiestria materialelor și arta avangardă.

Citeste si:
Golește-ți wishlistul săptămâna aceasta la Flash Sale Week în...
Golește-ți wishlistul...

Seria de evenimente “Xclusive by Baneasa Shopping City” continuă cu experiențe inedite găzduite în perioada următoare de branduri ca FREYWILLE, Giorgio Armani Beauty Boutique, Sport Couture si multe altele.

Despre Xclusive by Băneasa Shopping City:

Xclusive este universul brandurilor premium și exclusiviste internaționale, cu prezență fizică exclusivă în Băneasa Shopping City sau care oferă aici experiențe unice de shopping offline.

Sub umbrela „Xclusive by Băneasa Shopping City”se regăsesc branduri premium și de renume internațional, printre care Longines, Michael Kors, Victoria’s Secret, YSL Beauty Boutique, Chopard, Emporio Armani, Giorgio Armani Beauty, Chanel Espace Beaute, Maison Christian Dior, Breitling, PINKO.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 17 Mai 2023 - 01 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.