Pentru campania sa de toamnă-iarnă 2022/2023, MODIVO prezintă o altă parte a poveștii sale despre o lume saturată de culoare. De data aceasta, o îmbogățește și mai mult cu modele care sunt o metaforă pentru interacțiunea dintre oamenii pe care îi întâlnim în fiecare zi, modul în care ne influențăm unii pe alții și, în același timp, mediul înconjurător. Acesta este cel de-al treilea episod al unei povești menite să sublinieze importanța oamenilor și a faptului de a fi împreună. Într-un spot de 60 de secunde, saturat de tehnologie, de utilizarea inovatoare și în premieră a modei - motion capture, dans contemporan și tendințe inspirate, vom vedea branduri care creează în spiritul modei sustenabile.

Cea mai recentă campanie este concluzia unei povești care introduce clientul în lumea MODIVO și îl familiarizează cu valorile brandului, care se bazează pe exprimarea de sine prin modă, tehnologie care facilitează viața de zi cu zi și acțiuni responsabile care respectă mediul înconjurător. Spotul este un ecou fără echivoc al neocolectivismului, al deschiderii față de ceilalți, al dorinței de a ne sprijini unii pe alții, al nevoii de comunitate și de apartenență, precum și al sentimentului de responsabilitate față de planeta noastră.

Marca nu vorbește despre acest lucru în mod explicit, ci printr-o metaforă - modelele folosite în imagine "călătoresc" de la un personaj la altul. În acest fel, se evidențiază influența enormă pe care o avem unii asupra altora și cât de semnificativă este urma pe care o lăsăm în urma noastră. Aceste modele transmise de oameni unii altora îmbogățesc în cele din urmă lumea, devenind amprenta pe care o lăsăm în urmă.

Retail jobs

"A fi noi înșine și a ne dărui într-o formă pură, ne permite să transmitem un semnal și să stabilim relații cu ușurință. Avem nevoie de oameni și ne absorbim unii pe alții - acesta a fost cel mai important lucru pe care l-am înțeles. Avem de-a face cu ceva semnificativ, prin care putem avea un impact real asupra schimbării comportamentului", spune Aleksandra Szol, director e-commerce & marketing & creative & private labels la MODIVO.

Plantele care cresc pe dealurile stâncoase joacă un rol important în reclamă. Prin sensibilitate, relații, emoții bune, crearea de comunități și energie bună, noi "colorăm" și umplem lumea cu flori metaforice și o trezim la viață.

Modelele prezentate în spot și în fotografii sunt o simbioză a celor mai noi tendințe cu o bază atemporală. Această combinație oferă o modalitate simplă de exprimare de sine și a stilului individual. Propunerile MODIVO pentra toamnă și iarnă includ total look-uri monocrome - mult bej, crem și roșu saturat. Ele sunt menite să ne înfășoare și să ne ofere căldură. Oferta cuprinde o mulțime de geci de iarnă din puf, pulovere groase și sacouri stilate. Sunt perfecte pentru ținutele stratificate, elegante sau casual.

Citeste si:
Auchan, Altex, ETI sau Modivo, printre companiile prezente la...
Auchan, Altex, ETI sau...

Descoperă noile colecții la un click distanță pe www.modivo.ro


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 8 Septembrie 2022 - 12 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.