Campania „Grow Up” Levi’s x GANNI o are în centrul atenției pe Emma Chamberlain, care alături de prietenii ei, are parte de o călătorie încântătoare și surprinzătoare printr-o grădină de legume. Aceștia sunt surprinși exteriorizându-și dragostea pentru natură și abilitățile excepționale de grădinărit.
„Parteneriatul dintre GANNI și Levi’s este unul cât se poate de firesc. Credem că optimismul, ireverența și accesibilitatea pe care GANNI le infuzează în design-urile lor se potrivește perfect cu angajamentul nostru față de sustenabilitate - fiind în centrul celor mai recente colaborări. Colecția este plină de articole care devin instant clasice prin libertatea stilistică pe care o oferă, care sunt cool și confortabile în același timp” - Karyn Hillman, Levi’s Chief Product Officer.
„Nu ne vine să credem că aceasta este deja a treia colaborare cu Levi’s, fiind o dovadă clară a faptului că munca în echipă funcționează! Am avut o viziune comună de la început, lucru care ne-a ajutat să ne dezvoltăm și să învățăm unii de la alții constant. Colecția este un mix perfect al pieselor emblematice Levi’s și GANNI, fiind îmbinate într-un mod foarte plăcut cu note fine de umor” - Ditte Reffstrup, GANNI, Creative Director.
Colecția „Grow Up” Levi’s x GANNI a fost inclusă în runaway-ul GANNI SS23 în timpul Săptămânii Modei de la Copenhaga, pe 11 august 2022.
Aceasta va fi lansată oficial pe data de 18 august 2022, în magazinele selectate Levi’s, levis.com și bineînțeles, prin aplicația Levi’s. Printre articolele vestimentare ce vor face parte din colecție, se regăsesc: blugi roz Levi’s®x GANNI ‘90s 50, blugi indigo Levi’s x GANNI Baggy Boot, vestă indigo cu șalter din denim Levi’s x GANNI și multe altele.
Iată o colecție de încălțăminte inspirată de cultura Mountain Biking
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițând persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.
The Visionary Lab, Vitra și Levi’s, elaborează Icons Re/Outfitted -...
Despre brandul GANNI
Cu sediul în Copenhaga, deținut și condus de echipa soț-soție Ditte Reffstrup, director de creație, și Nicolaj Reffstrup, fondator, GANNI s-a dezvoltat exponențial în ultimii ani, cu simțul său de stil Scandi 2.0 plin de personalitate și contraste. GANNI înseamnă a face societatea să se simtă mai încrezătoare și capabilă de orice atunci când își poartă hainele.
GANNI este într-o călătorie de transformare într-o versiune mai responsabilă, fiind conștientă de obligația morală de a face bine în fiecare zi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro