În cea mai recentă campanie, MODIVO continuă să spună povestea unei lumi pline de culoare în care ființa umană este în centrul atenției. Spotul este plin de referințe cinematografice, tehnologie CGI, culori și tendințe inspiraționale - un videoclip de câteva zeci de secunde care descrie perfect ADN-ul mărcii.

Brandul ne invită într-o călătorie nostalgică, dar expresivă, într-o lume în care ne găsim împlinirea, în care trăim cele mai bune vieți conform unor principii care ne reflectă pe fiecare dintre noi. Este un loc fericit, plin de frumusețe, deschidere, care satisface curiozitatea, sprijină dezvoltarea și întărește puterea.

Strada este podiumul nostru - aici se nasc tendințele și cele mai bune surse de inspirație. MODIVO le poartă în orașele viitorului - metropolele tehnologice. Astăzi le parcurgem în uniforme moderne și reinterpretate. Echipați cu accesorii high-tech și holograme colorate, ne jucăm cu convențiile, ne răspândim aura și căutăm oameni ca noi. Fluxul de energie și de sensibilitate este clar vizibil în spot. Găsindu-ne "tribul", ne simțim împliniți, susținuți și liniștiți.

MODIVO ne încurajează să facem din această călătorie doar începutul procesului de descoperire a noastră, pentru că originalitatea, autenticitatea și expresivitatea se află în noi. Împreună, putem construi lumea în care să trăim cel mai frumos. Mesajul principal al spotului este despre exprimarea de sine, despre găsirea locului propriu, despre a fi împreună și despre putere. Simbolul său este culoarea - eroina o caută în colțurile lumii, fără să-și dea seama că ea însăși este puterea. Culoarea, eliberată printr-o lacrimă simbolică, devine ghidul ei și îi dă energia necesară pentru a o găsi și mai mult. La propriu și la figurat, eroina se ridică deasupra orașului incolor. Culegând un fruct din copacul în care este închisă culoarea, se mută într-un loc plin de viață și putere. Ea devine liderul unui trib colorat care pornește împreună în căutarea și mai multor culori. Ei ajung într-un loc care este o oază de culoare, care le oferă fericire și împlinire.

Citeste si:
Sărbătorirea momentelor frumoase împreună
Sărbătorirea momentelor...

La fel ca o operă de artă deschisă, spotul lasă loc de interpretare. Fiecare poate percepe simbolurile în funcție de propria sensibilitate.

"Capul, care apare la finalul spotului, pentru unii poate fi zeița culorii, forța interioară și aura eroinei care s-a materializat în acest fel. Iar pentru alții, o consolare magică, un loc în care au fost meniți să ajungă." - spune Julia Rogowska, regizor.

"Eroina MODIVO are nevoia de a aparține unei comunități. Ea caută o sensibilitate similară, pentru că ea este puterea. Aceasta este o poveste despre iubirea de sine și despre iubirea față de ceilalți. Despre empatie și despre a fi tu însuți. Aceasta este cheia pentru a schimba lumea. Oferind informații clare despre noi înșine, întâlnim oameni care sunt asemănători cu noi, iar apoi magia se întâmplă!” - adaugă Ola Szol, director MODIVO.

Citeste si:
„Nu lăsăm pe nimeni în urmă”: o campanie Autism Voice dedicată...
„Nu lăsăm pe nimeni în urmă”:...

Primele scene ale spotului au fost filmate în Expo Hall - cu referire la orașele futuriste ale viitorului prezentate în cadrul târgului din Dubai. Scenele ulterioare au fost filmate în deșertul Sahara, în apropiere de platoul de filmare al celebrei serii Star Wars. Spațiile deșertice sunt o referință directă la cinematograful futurist. Un videoclip ambiguu, cu simboluri ascunse, este o lucrare fără sfârșit - MODIVO vrea să continue povestea unei eroine cu care fiecare dintre noi se poate identifica. Descoperirea și exprimarea de sine, subliniind faptul că fiecare persoană este diferită - prezentată într-un mod modern și avansat din punct de vedere tehnologic este o reflectare perfectă a MODIVO.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 5 Aprilie 2022 - 01 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.