Terapia - o companie SUN PHARMA, cel mai mare producător de medicamente din România, anunță că a încheiat un parteneriat cu Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, care va pune la dispoziție liniile sale de ambalare pentru fabricația dezinfectantului dezvoltat de către Terapia, sub brandul Igienosept Terapia, pentru a sprijini astfel lupta comună împotriva COVID-19.

În contextul situației cauzate de pandemie, fabricația acestui dezinfectant de uz personal și medical, care are la bază o formulă recomandată de Organizația Mondială a Sănătății, vine ca răspuns la nevoia crescută de protecție a populației împotriva infectării cu virusul SARS-COV-2.

Igienosept Terapia este un produs destinat igienei mâinilor, având o formulă îmbunătățită față de rețeta de bază recomandată de OMS, cu ingrediente testate și certificate care asigură un triplu efect: bactericid, fungicid și virulicid, dar și proprietăți de emoliere și hidratare, datorită glicerinei din compoziție. Produsul are un miros plăcut de mentol, oferind pe lângă eficacitatea înaltă și un efect proaspăt și răcoritor.

Proprietățile de distrugere/combatere a bacteriilor, fungilor și virusurilor au fost demonstrate prin teste și certificări obținute din partea unor organisme abilitate din țară și străinătate, Igienosept Terapia fiind avizat ca biocid de Institutul Cantacuzino.

“Încă de la debutul pandemiei, cererea pentru dezinfectanți a crescut constant datorită măsurilor de igienă luate în contextul actual, iar prin acest parteneriat ne dorim să venim în sprijinul populației, al utilizatorilor industriali și al profesioniștilor din domeniul sănătății, prin facilitarea și asigurarea accesului la un produs eficient, esențial în lupta împotriva COVID-19. Parteneriatele de acest gen, între companiile care fabrică în țară, vor ajuta România să treacă mai repede peste pandemie, vor genera inovație și valoare adăugată pentru sistemul sanitar, atât de încercat în această perioadă și nu în ultimul rând, vor ajuta economia, care are nevoie de efortul tuturor pentru a-și reveni rapid în 2021”, a declarat Dr. Dragoș Damian, CEO Terapia.

Citeste si:
Bilanț COVID-19 România, 23 iunie | 161 decese și 141 persoane...
Bilanț COVID-19 România, 23...

Produsul dezinfectant va fi disponibil în farmacii și spitale, sub formă de soluție în concentrație de 75% alcool izopropilic, într-o varietate de recipiente adaptate fiecărei nevoi: flacon cu pulverizator pentru o folosire mai ușoară, flacoane de un litru sau canistre de cinci litri.

“Farmec și Terapia au o colaborare îndelungată pe mai multe planuri și mi se pare firesc să ne unim forțele în beneficiul societății, atunci când resursele și know-how-ul nostru se completează și potențează. În contextul pandemiei, este cu atât mai necesar să ne sprijinim reciproc, producătorii români, fiind un câștig pentru toată lumea: pentru mediul economic local și pentru întreaga populație deopotrivă. Compania noastră continuă producția dezinfectanților proprii pentru uz personal și medical și susține fabricarea biocidelor Igienosept de la Terapia, punând la dispoziție liniile de ambalare. Astfel, susținem piața produselor românești în mod concret, în scopul unui bine comun”, a spus Mircea Turdean, Director General Farmec.

Citeste si:
Bilanț COVID-19 România, 21 iunie | 26 de cazuri noi și 65 de decese
Bilanț COVID-19 România, 21...

Despre Terapia - o companie SUN PHARMA

Terapia - o companie SUN PHARMA, este cel mai mare producător de medicamente din România (Cegedim, IQVIA, unități, 2019; KeysFin, valoare, 2018). Din luna martie 2015, a devenit parte a Sun Pharma, o organizație bazată pe cercetare și dezvoltare care reunește 42 de situri de producție, în care se fabrică peste 2.000 de medicamente inovative, generice si OTC ce sunt distribuite în peste 100 de țări, prin implicarea a mai mult de 32.000 de angajați la nivel global.

Despre Farmec S.A.

Farmec S.A. - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei conține peste 600 de produse moderne de îngrijire personală și curățenia locuinței, concepute în laboratoare performante. În martie 2021, rețeaua de magazine de brand cuprinde 30 de unități în toată țara. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Citeste si:
Bilanț COVID-19 România, 18 iunie | 70 de cazuri noi și 97 de decese
Bilanț COVID-19 România, 18...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.