Fie ca este vorba despre viata personala sau despre business, retelele de socializare au prins tot mai mult avant ca promovare sau doar ca socializare. Numarul de utilizatori este unul destul de mare, iar pentru anul urmator se asteapta ca aceasta sa depaseasca media de pana acum. In contextul pandemiei actuale nu mai este de mirare ca multa lume a inceput sa foloseasca mai des Facebook, TikTok, Instagram, Twitter etc. Astfel chiar si cererea pentru marketing online a fost mai mare, multe companii s-au promovat intens.

Revenind la Facebook, putem spune ca s-a dezvoltat destul de mult in ultimul an. Au fost aduse multe imbunatatiri pe platforma pentru ca utilizatorii sa fie si mai incantati de experienta pe care o au folosind aplicatia.

Trendurile Facebook care au aparut in 2020:

Dark mode pentru desktop

Citeste si:
Facebook nu va mai interzice postările cu teorii despre COVID-19
Facebook nu va mai interzice...

La mijlocul anul 2020 Facebook a adoptat treptat un nou design si pentru varianta de desktop, asemanator cu cea pentru mobil. Astfel initial a pregatit design-ul pentru un numar limitat de utilizatori, ulterior l-a activat treptat pentru toti. La prima impresie, vei constata faptul ca elementele grafice sunt mult mai mari, chiar si pe monitoarele cu ecranele mai mari. Elementul special consta in faptul ca exista posibilitatea de a alege optiunea dark mode, utilizatorii pot sa aleaga atat un fundal alb, cat si negru pentru afisare. La fel ca si pe telefon exista sectiunea Groups, Marketplace si Video.

Story-urile – preferatele tuturor

Pentru ca spatiul in News Feed pentru majoritatea reclamelor a inceput sa fie in dimensiuni tot mai mici, o alternativa au devenit story-urile. Acestea permit utilizatorilor de pe Facebook sa controleze tot mai mult felul in care consuma continutul, spatiul lor pe ecran fiind din ce in ce mai mare, atat pe mobil, cat si pe desktop. Asadar, multi dintre noi preferam mai degraba sa postam un story atunci cand vrem sa ne facem remarcati, mai degraba decat o postare simpla.

Pentru a atrage atentia, in special pentru reclama, se folosesc diferite tool-uri ce le pot personaliza cu diferite efecte, dar si story-uri video.

Citeste si:
Australia: Facebook a blocat orice tip de conținut media pentru...
Australia: Facebook a blocat...

Faci parte dintr-un grup si cu profilul de business

Din acest an ai posibilitatea sa faci parte dintr-un grup de Facebook si cu profilul afacerii, nu doar cu cel personal. Astfel, atunci cand faci o postare ca business, vei putea atrage atentia mai mult decat o simpla postare a unei persoane oarecare. Totodata este necesar sa detii si un site profesionist, pe care il poti realiza apeland la specialisti in marketing ce ofera servicii creare site-uri.

Gif-urile si video-urile scurte au succes

In continuarea video-urile sunt o sursa importanta de a atrage atentia, insa si mai mult de atat, daca sunt cat mai scurte. Sunt mai multe sanse ca utilizatorii sa urmareasca un video scurt sau sa ii atraga mai mult un gif interesant.

Citeste si:
Facebook şi Instagram vor permite utilizatorilor să ascundă...
Facebook şi Instagram vor...

Crearea unei conexiuni cu publicul

Pentru ca utilizatorii nu intra pe Facebook sa cumpere ceva, daca detii o afacere trebuie sa te gandesti cum poti sa faci ca sa ii convingi macar sa dea un click catre site-ul tau sau sa isi opreasca atentia timp de cateva secunde la postarea ta. Asadar, trebuie sa primeasca distractia pe care spera sa o gaseasca si poti face asta daca gasesti un continut informational si informal. Acest trend a prins avant in anul 2020, in special pe fondul pandemiei si a popularizarii mai mari a retelelor de socializare.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.