Vom asista la o conversație între doi titani, Bram Westenbrink, Global Head Heineken® Brand, HEINEKEN și Bruno Bertelli, Gobal Chief Creative Officer, Publicis Worldwide — despre creativitate, consistență, relevanță, puterea dar și responsabilitățile unui brand iubit de consumatori.
Heineken, probabil una dintre cele mai populare beri din lume (sursă: Business Insider), a creat și susținut o esență absolută a unui brand unic la nivel global, consecvent și relevant pentru consumatori în toate zonele geografice. Le-am apreciat în mod deosebit eforturile în timpul Covid, păstrând consistența unică a mărcii și tonul vocii, recunoscând în același timp dificultățile consumatorilor din întreaga lume. Brandul Heineken, un exemplu perfect de creativitate în bine, chiar a luat atitudine, educând consumatorii cum să se comporte în restaurante și baruri, o industrie care suferă atât de mult în acest moment.
Despre
Bruno Bertelli, pe de altă parte, este un lider creativ global de top. Realizările lui Bruno vorbesc de la sine - mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle și multe altele.
Va invitam sa îi ascultați și apoi s interacționați cu acești doi titani în sesiunea Q&A live cu audiența, un moment de neratat.
Biletele pot fi cumpărate aici: https://bit.ly/3j27Vuc
Vă așteptăm alături de noi!
Fiți la curent pe www.creativity4better.com
Persoana de contact: Ruxandra Radu, ruxandra.radu@iaa.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
Romania: Piata berii a scazut cu 8,6% anul trecut
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro