Vom asista la o conversație între doi titani, Bram Westenbrink, Global Head Heineken® Brand, HEINEKEN și Bruno Bertelli, Gobal Chief Creative Officer, Publicis Worldwide — despre creativitate, consistență, relevanță, puterea dar și responsabilitățile unui brand iubit de consumatori.

Heineken, probabil una dintre cele mai populare beri din lume (sursă: Business Insider), a creat și susținut o esență absolută a unui brand unic la nivel global, consecvent și relevant pentru consumatori în toate zonele geografice. Le-am apreciat în mod deosebit eforturile în timpul Covid, păstrând consistența unică a mărcii și tonul vocii, recunoscând în același timp dificultățile consumatorilor din întreaga lume. Brandul Heineken, un exemplu perfect de creativitate în bine, chiar a luat atitudine, educând consumatorii cum să se comporte în restaurante și baruri, o industrie care suferă atât de mult în acest moment.

Despre Bram Westenbrink, putem spune că este un inovator de branduri și un marketer vizionar. În perioada petrecută în Brazilia, Bram a dezvoltat o strategie de portofoliu personalizată pentru 16 branduri, și a construit o nouă echipă de marketing împreună cu care a accelerat creșterea, făcând din Brazilia teritoriul cu cea mai rapidă creștere a brandurilor Heineken®.

Retail jobs

Bruno Bertelli, pe de altă parte, este un lider creativ global de top. Realizările lui Bruno vorbesc de la sine - mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle și multe altele.

Va invitam sa îi ascultați și apoi s interacționați cu acești doi titani în sesiunea Q&A live cu audiența, un moment de neratat.

Biletele pot fi cumpărate aici: https://bit.ly/3j27Vuc

Vă așteptăm alături de noi!
Fiți la curent pe
www.creativity4better.com
Persoana de contact: R­­uxandra Radu, ruxandra.radu@iaa.

IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

Citeste si:
Romania: Piata berii a scazut cu 8,6% anul trecut
Romania: Piata berii a scazut...

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.


Despre autor:


Ultima actualizare: 25 Septembrie 2020 - 05 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.