Retailer-ul FashionUP sărbătorește, chiar azi, 10 iunie, 11 ani de shopping cu beneficii pentru cei peste 500.000 de clienți care au achiziționat peste 1.900.000 de produse.

În ultima perioadă în care s-au produs multe schimbări pe zona de e-commerce din România, am făcut pași importanți pentru susținerea mediului de afaceri și am creat beneficii suplimentare pentru comercianții care doresc să-și crească vânzările. Am reușit să facilităm accesul la platforma FashionUP! și am oferit avantaje noi în MarketUP obținând o creștere de peste 3 ori a ponderii vânzărilor partenerilor noștri, dar și a numărului acestora, astfel că în aceste zile ne putem lăuda cu un portofoliu de peste 150 de parteneri activi.

Noutățile pe care le-am adus pentru partenerii din MarketUP sunt reprezentate de controlul asupra vânzărilor și încasărilor – aceștia facturează, încasează direct de la clientul final și își gestionează singuri promoțiile. Am fost atenți la necesitățile clienților și am suplimentat oferta cu noi categorii de produse precum: protecție și îngrijire, curățenie, ustensile de bucătărie, aparatură de uz casnic, accesorii și articole sport.

FashionUP! aniversează în 2020 11 ani de provocări, lansări de evenimente, repozitionări, îmbunătățiri ale platformei, reinventări. Prezența celor mai populare brand-uri pe platforma FashionUP! (Adidas, Nike, Calvin Klein, Guess, Armani Jeans, Michael Kors, Just Cavalli, La Redoute, Puma, Under Armour, Love Moschino, U.S. Polo A.S.S.N.), reprezintă o dovadă în plus că în mijlocul tuturor acțiunilor noastre se află consumatorul și nevoia sa constantă pentru tot ceea ce este inovator și la modă.

În luna iunie, clienții vor avea acces la zeci de oferte gândite împreuna cu partenerii noștri iar reducerile vor ajunge până la 80%. În plus, FashionUP a pregătit numeroase provocări și concursuri, a implicat Comunitatea FashionUP! formata din bloggeri de fashion, beauty, lifestyle care au făcut parte din ultimele proiecte organizate în locații deosebite cu parteneri dedicați. Este momentul să sărbătorim și cu partenerii noștri, astfel că in luna iunie toți comercianții care semnează contract, vor beneficia de o perioadă de 3 luni gratuite la abonamentul de promovare pentru a testa serviciile noastre, invitîndu-i să completeze formularul de înscriere aici. După încheierea perioadei de testare vor decide ce tip de abonament li se potrivește cel mai bine.

Citeste si:
Levi’s aniversează 150 de ani de la crearea modelului 501
Levi’s aniversează 150 de ani...

În 2009, cu doar 5 angajați ce gestionau cele 50 de brand-uri din portofoliu, începe marea aventură FashionUP!. Următorii doi ani aduc o îmbogățire a ofertei, cu accesorii și cosmetice, dar și o creștere considerabilă a numărului de fani pe pagina de Facebook oficială, FashionUP devenind cel mai urmărit cont în rândul magazinelor online.

În 2012, business-ul își exinde operațiunile în Bulgaria, pe FashionUP.bg, și reușește să atragă, în mai puțin de un an, 10.000 de clienți.

2015 este anul potrivit pentru repoziționare pe piața de modă, astfel că FashionUP lansează prima campanie TV și deschide seria evenimentelor dedicate femeilor care iubesc pantofii, ”Ziua Internațională a Femeilor #PeToc”.

Din 2017, peste 19.000 de produse ce includ decorațiuni pentru casă, articole de depozitare, accesorii pentru bucătărie și obiecte de mobilier pot fi accesate ușor și livrate în orice colț al țării. În același an, retailer-ul înregistrează cele mai mari vânzări din istoria companiei, în cadrul campaniei de Black Friday.

Citeste si:
Istoric: Ce rol are Rusia în conflictul Serbia-Kosovo
Istoric: Ce rol are Rusia în...

În noiembrie 2018, se lansează aplicația mobilă FashionUP descărcată până în prezent de mai mai bine de 80.000 de utilizatori și care este rezultatul unei investiții de peste 70.000 euro.

2019 este anul reinventării, în care am decis să facem un alt pas important în dezvoltarea platformei, deschizînd porțile producătorilor, vanzătorilor și designerilor de fashion autohtoni, care au nevoie de expunere pe un e-commerce de fashion important din România și am lansat MarketUP!, cel mai mare marketplace de fashion online.

“Clienții FashionUP sunt persoane care au ajuns la o anumită maturitate financiară, familiarizate cu tehnologia actuală și care folosesc într-o proportie de peste 80% telefonul mobil pentru a accesa ofertele noastre. Preferă ținutele comode, dar ne caută și pentru că oferim alternative accesibile pentru prezența la evenimente mai sofisticate. În același timp le place să caute variante pentru decorarea casei, categorie foarte bine reprezentată la noi pe site.” Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP.

Citeste si:
Noutăți în garderobă: 6 piese din 2023 care vor domina tendințele...
Noutăți în garderobă:  6...

Despre autor:


Ultima actualizare: 10 Iunie 2020 - 11 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.