FashionUP!, retailer online de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, casă și grădină, își extinde portofoliul de produse pe următoarele categorii de interes: sănătate, curățenie, petshop, jocuri și educație.

“Am decis să venim în întâmpinarea clienților noștri și să extindem portofoliul de produse, cu brand-uri autohtone și internaționale. Decizia a venit firesc, în contextul pandemiei de COVID-19, pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri. Am oferit prioritate gamei de produse din categoriile de interes: îngrijire personală, sport și relaxare, articole pentru casă, articole pentru copii, înregistrând o creștere cu 25% a portofoliului pe aceste categorii.

De asemenea, am integrat produsele în secțiuni noi: protecție și îngrijire, curățenie, ustensile de bucătarie, aparatură de uz casnic, accesorii și articole de sport. Pentru 2020 ne așteptăm la o dublare a cifrei de afaceri pe aceste categorii”, a afirmat Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP.

În această perioadă de încercare pentru zona de e-commerce din România, partenerii din MarketUP (marketplace-ul marcă FashionUP, care susține producătorii și designerii români), au primit un pachet suplimentar de beneficii derivate dintr-o modalitate nouă de lucru.

“A fost gândit și implementat un flux mult mai flexibil pentru colaborarea cu partenerii noștri din MarketUP, drept urmare controlul asupra vânzărilor și al încasărilor le aparține acum. Am simțit că această schimbare a fost primită cu entuziasm și privită ca pe un plus de încredere. Noul flux, gândit pentru a susține armonios relația cu partenerii noștri de afaceri, a deblocat orice circulație a cash-ului. Astfel, toți furnizorii din MarketUP facturează, încasează și își gestionează singuri promoțiile, au acces la o comunitate cu peste 500.000 de cumpărători și beneficiază de expunere la peste 1.000.000 de abonați.

Citeste si:
Iulia Albu dă de pământ cu vedetele care promovează clinici și...
Iulia Albu dă de pământ cu...

În luna Aprilie ponderea vânzărilor partenerilor din MarketUP s-a triplat față de luna Martie, un fapt generat atât de creșterea numărului de parteneri, cât și de efortul depus de echipa noastră în procesul de comunicare al acțiunilor de promovare. De asemenea, plățile online au crescut de 3 ori mai mult față de perioada de dinainte de instalarea stării de urgență”, a declarat Mira Anghelescu, Director de Operațiuni FashionUP.

Producătorii, sellerii și designerii de fashion autohtoni, care doresc să vândă pe MarketUP și să beneficieze de expunere pe un e-commerce de fashion important din România, se pot înscrie aici.

În urma înscrierii, vor primi sprijinul unei echipe specializate în marketing online, vizibilitate pe o bază de date cu peste 1.000.000 de abonați FashionUP! și prezență în proiectele editoriale.

Citeste si:
STUDIU: Patru din zece români dețin sau au deținut criptomonede
STUDIU: Patru din zece români...

Totodată, în această perioadă dificilă, pe care lumea întreagă o traversează, echipa FashionUP a venit mai aproape de clienții săi și prin Jurnalul FashionUP, un proiect prin care membrii echipei împărtășesc din trăirile și gândurile lor.

Povestea a avut dintotdeauna rolul de a inspira și de a ne face viața mai frumoasă, iar cum fiecare om are o poveste personală, iar activitățile utile din casă pot servi drept model, rolul acestui jurnal digital este acela de a oferi clienților o stare de bine, speranță și încrederea că #totulvafibine.


Despre autor:


Ultima actualizare: 5 Mai 2020 - 12 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.