Potrivit site-ului de media, marti, 7 februarie. Antena 3 a difuzat 160 de reclame toata ziua. In urma cu doua saptamani, inainte de protestele de strada, postul de stiri din grupul Intact avea pe post aproape 500 de reclame pe parcursul unei zile.
Scaderea este puternica si la Romania TV. Canalul lui Sebastian Ghita a numarat, ieri, pana in 300 de reclame, incluzand aici spoturi ale unor companii detinute sau controlate de Sebastian Ghita, precum Winmasters. Acum doua saptamani, pe Romania TV erau, intr-o singura zi, peste 500 de spoturi publicitare.
Situatia vine ca urmare a modului in care posturile Romania TV si Antena 3 au abordat protestele de strada, cu interpretari distorsionate ale evenimentelor - protestele sunt o „tentativa de lovitura de stat”, spatii largi acordate liderilor PSD si celor cu pareri impotriva manifestatiilor, atitudini partinitoare ale moderatorilor, burtiere si mesaje care vorbeau de „dezbinare”, „razboi” sau vina presedintelui Klaus Iohannis.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro