Zitec estimeaza o crestere cu 25% in acest an a veniturilor generate de serviciile de online marketing, dupa ce a depasit deja obiectivul de crestere cu 20% setat la inceputul anului.

Compania estimeaza ca isi va mentine ritmul de dezvoltare a acestei activitati cu doua cifre procentuale si in 2017.

“Cifra de afaceri din acest segment va continua sa creasca si in anii viitori, in conditiile in care piata locala de servicii digitale este in dezvoltare. Ne propunem sa valorificam avantajul competitiv oferit de faptul ca departamentul dedicat beneficiaza de posibilitatea de a colabora cu web designeri, dezvoltatori, testeri sau administratori de retea din cadrul celorlalte departamente, putand astfel sa livram solutii end-to-end de o complexitate mai mare”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si fondator Zitec.

La nivelul structurii veniturilor din aceasta linie de business, compania se focuseaza in prezent pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiza de marketing, SEO, PPC, social media, email marketing, optimizare de rata de conversie, web analytics etc. Mixul intre serviciile pe care le ofera este determinat de nevoia clientului in acel moment si calea optima pentru a ajunge la indeplinirea obiectivelor de business, se precizeaza in comunicatul remis 9AM.ro.

Astfel, consultantii de digital marketing au rol de parteneri pentru businessul online al clientului si ii ofera acestuia solutii personalizate pe specificul proiectului sau. In ceea ce priveste mixul de servicii oferite de companie, in cazul clientilor care sunt la inceput de drum, de cele mai multe ori, se incepe cu analiza si definirea strategiei prin care site-ul se poate transforma intr-un centru de venit. Astfel, initial investitia este orientata catre pregatirea site-ului din punct de vedere tehnic, SEO, usability, astfel incat sa poata oferi o experienta relevanta publicului targetat. In faza a doua, serviciile oferite sunt din zona de promovare online, optimizare a mixului de canale de promovare si a ratelor de conversie.

“Cresterea fata de anul trecut este sustinuta atat cu ajutorul clientilor existenti, care au ales sa extinda investitia in activitati de promovare online, cat si cu ajutorul clientilor noi care doresc sa genereze venituri din mediul online. Este usor sa cresti abonamentul de marketing digital atunci cand il privesti ca pe o investitie si nu ca pe o cheltuiala, iar experienta ne-a aratat ca mediul online poate ajunge sa reprezinte o parte semnificativa dintr-un business. Doar raportandu-ne la 2016, avem cazuri de succes cu doua sau chiar trei cifre procentuale de crestere in vanzari, pe diverse segmente de business ale clientilor. Iar rezultatele se traduc prin eforturile constante ale echipei de consultanti, care ne ajuta sa mentinem si sa crestem portofoliul de clienti. Este foarte important pentru noi ca echipa sa fie in permanenta motivata si la curent cu ultimele noutati din domeniu, fapt pentru care avem programe dedicate mentinerii unui nivel inalt de pregatire”, a declarat Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing Zitec.

Citeste si:
Ce își dorește Mara Bănică de la 2024. Jurnalista are planuri mari:...
Ce își dorește Mara Bănică de...

Portofoliul de clienti pentru servicii de online marketing este diversificat, atat la nivel de dimensiuni, cat si de domenii, printre acestea numarandu-se e-commerce, asigurari, restaurante, piese auto, service auto, B2B. De asemenea, compania mentioneaza ca 30% din valoarea serviciilor de online marketing provine de la clienti internationali. Printre clientii Zitec care beneficiaza de acest tip de servicii se numara Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche, Groupama si La Fantana.

Pentru dezvoltarea extensiva a liniei de business dedicata marketingului online, Zitec ofera o serie de workshopuri gratuite, care au ca scop transmiterea, intr-un mod aplicat, a bunelor practici in digital marketing si se adreseaza nivelului managerial, in special din e-commerce, din companii romanesti. De asemenea, pentru a creste nivelul de awareness al solutiilor digitale, Zitec organizeaza o serie de evenimente la nivel local, dedicate productivitatii si cresterii business-urilor in online.

Citeste si:
Antreprenorii din tara vor primi consultanta intensiva in online
Demers pentru digitalizarea...

Zitec este una dintre companiile lider in industria IT din Romania, specializata in dezvoltarea de produse si aplicatii online complexe, precum si servicii de online marketing.
Cu un ritm de crestere anual sustinut, afaceri de 4,5 milioane euro in 2015 si circa 40% din venituri provenite din proiecte externe, dezvoltate pentru parteneri din SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Elvetia, Italia sau Olanda, succesul Zitec este confirmat si pe plan local prin referintele primite din partea unor clienti de top, precum PayU, Flanco, Amadeus, Paravion, Depanero, Vector Watch sau Network One Distribution.
Zitec este singurul partener Amazon AWS Advanced Technology Partner din Romania si una dintre putinele firme locale certificate Microsoft ISV Gold.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.