Rolling Stone, o revista legendara care a definit cultura pop occidentala, a hotarat ca trebuie sa se ”reintinereasca” pentru a supravietui in era digitala si a vandut 49% din totalul actiunilor sale unui start-up din Singapore, BandLab, coordonat de un antreprenor local, informeaza variety.com.

Tranzactia a fost anuntata weekendul trecut de Wenner Media, compania-parinte care detine revista Rolling Stone. Termenii financiari ai contractului nu au fost dezvaluiti.

BandLab este coordonat de Kuok Meng Ru, fiul unui miliardar din Singapore, Kuok Khoon Hong, care a facut avere din comertul cu produse destinate agriculturii.

Cele doua companii au dezvaluit o strategie de dezvoltare a brandului Rolling Stone si de implementare a acestuia pe piete noi. Printre masurile avute in vedere se afla si lansarea Rolling Stone International, o companie ce detine actiunile BandLab si organizeaza evenimente live, activitati de merchandising si servicii turistice, informeaza News.ro.

”Parteneriatul nostru strategic se concentreaza pe extinderea brandului in zone noi, pe care nu le-am explorat pe deplin in trecut, precum merchandising, evenimente live si servicii turistice - acestea sunt domenii in care ne-am aventurat, dar pe care nu ne-am concentrat niciodata in mod serios pana acum”, a declarat Jann Wenner, patronul Wenner Media, intr-un interviu acordat pentru Bloomberg. ”Meng si echipa lui aduc cu ei un nivel ridicat de cunostinte, infrastructura, know-how si activitati pe o piata extraordinar de interesanta - Asia si zonele de dincolo de ea”, a adaugat omul de afaceri american.

Saptamana trecuta, BandLab a cumparat Mono, o companie din San Francisco specializata in designul de instrumente muzicale. In 2012, BandLab a achizitionat si Swee Lee, un distribuitor de chitare.

Rolling Stone este o revista americana care se concentreaza pe cultura pop occidentala, punand accent pe muzica. A fost infiintata in 1967 la San Francisco de Jann Wenner, care este in prezent publisher-ul acesteia, si criticul muzical Ralph J. Gleason. In anii 1990, revista a cunoscut o schimbare de orientare, alegand sa se concentreze pe cititorii din generatia tanara, interesati de show-urile TV dedicate adolescentilor, actorilor de film si muzicienilor populari in topurile de vanzari.

Revista Rolling Stone este publicata in prezent in 18 tari, inclusiv in China, India si Rusia.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.