Televiziunea pentru copii Disney Channel va avea, din 21 iulie, in Romania, un nou logo, mai dinamic, care combina doua simboluri clasice - semnatura distincta a fondatorului companiei Walt Disney si forma realizata din cele trei cercuri reprezentative pentru personajul Mickey Mouse.

Potrivit unui comunicat remis joi MEDIAFAX, Disney Channel va lansa in Romania, incepand cu 21 iulie, un nou logo si o noua identitate grafica.

"Designul prezinta business-ul global, unificat printr-o imagine creativa si moderna, ce aduce in prim plan chipurile, familiile si mediul telespectatorilor Disney Channel din intreaga lume", se spune in comunicat.

Conform sursei citate, noua imagine reflecta trecutul Disney, in special semnatura lui Walt Disney ca parte integranta din logo si gestul marcant al scrierii literei "D", ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combina doua simboluri clasice Disney - semnatura distincta a fondatorului companiei Walt Disney si forma realizata din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.

Toate promo-urile, clipurile de identitate si cele privind recomandarile de programe vor afisa noul logo, stilul grafic si paleta de culori.

The Walt Disney Company este una dintre cele mai importante companii din domeniul divertismentului si media, cu programe diversificate pentru familie si cinci segmente de activitate: parcuri si statiuni, divertisment televizat, retele media, produse de consum si grupul sau media interactiv.

In regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), Disney Channel este disponibil in 21 limbi si 18 fluxuri vizuale din 117 tari, ajungand astfel in peste 139 milioane de gospodarii cu un total de 24 canale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.