Anuntul “ incercati Sweety cu Nutella acum: paine moale, cu un miez cremos”, publicat de companie pe pagina sa de Facebook, a fost redistribuit pe retelele de socializare de peste 50.000 de ori si a avut peste 30.000 de like-uri, arata publicatia.
Noul produs a generat reactii contradictorii in randul publicatiilor de specialitate.
“McDonald’s a lansat ultimul experiment in materie de produse bogate in calorii. De data aceasta, in loc de laptele cu ciocolata bogat in carbohidrati, lantul de restaurante fast-food uneste paine feliata plina de ciocolata tartinabila cu alune pentru a crea un burger cu Nutella”, scrie eater.com.
Din acest an, grupul american McDonald’s, care opera direct reteaua de restaurante din Romania, a cedat franciza pentru piata locala maltezilor de la Premier Capital pentru 60 milioane euro, in conditiile in care considera ca piata romaneasca nu este suficient de mare pentru a opera direct.
Inainte de a ceda afacerea maltezilor, McDonald’s a cumparat aproape toate restaurantele francizate, cu exceptia unui fast-food McDonald’s din Galati. In prezent, reteaua McDonald’s din Romania cuprinde 68 de restaurante in 21 de orase, precizeaza News.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro