Grupul chinez de comert electronic Alibaba a atras vanzari de peste 5 miliarde de dolari in prima ora a Zilei Celibatarilor, echivalenta Black Friday, cu o treime mai mult fata de 2015, relateaza Reuters.

Evenimentul de 24 de ore care are loc anual pe 11 noiembrie ofera un element de referinta pentru performantele Alibaba si adoptarea comertului online in China, in special prin intermediul smartphone-urilor.

Lansata in 2009, versiunea Alibaba a evenimentului a avut rolul sa incurajeze cumparatorii celibatari sa se rasfete.

Insotita intotdeauna de celebritati, Ziua Celibatarilor fiind marcata in acest an de participarea starurilor sportive David Beckham si Kobe Bryant, Ziua Celibatarilor realizeaza vanzari mai mari decat o fac Black Friday si Cyber Monday combinate in SUA.

Vanzarile pe platformele Alibaba, care includ Tmall si Taobao, ar urma sa depaseasca 20 de miliarde de dolari in acest an, fata de 14 miliarde de dolari in 2015, transmite News.ro.

Citeste si:
China raportează un record de infectări COVID-19 din ultimele cinci...
China raportează un record de...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.