Masura luata de Google incearca sa fie un pas in directia dorita de advertiseri, aceea ca reclamele sa nu mai afisate alaturi de clipuri care au continut ofensator si pot afecta imaginea unui brand, relateaza News.ro.
Pana acum, YouTube nu impunea nicio limita de trafic in ceea ce priveste posibilitatea folosirii reclamelor. Orice canal nou creat de YouTube putea bifa optiunea de afisare a reclamelor inca de la primul clip postat.
Google se afla sub presiune dupa ce mai multi parteneri importanti, inclusiv Coca-Cola si PepsiCo, si-au retras reclamele de pe YouTube ca urmare a faptului ca acestea erau afisate alaturi de inregistrari care contineau continut rasist sau propaganda terorista.
Masura limitarii folosirii reclamelor pentru canalele care au peste 10.000 de afisari totale, despre care Google spune ca era in dezvoltare inca din noiembrie 2016, nu pare, la prima vedere, o cale eficienta de rezolvare a problemelor. 10.000 de afisari se pot atinge intr-un timp relativ scurt si nu reprezinta neaparat un indicator al calitatii sau valabilitatii continutului video.
Mai degraba, pare genul de masura anuntata pentru a arata partenerilor suparati ca se face totusi ceva.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ludovic Orban: Biroul Electoral Central este subordonat PSD și PNL
Sursa: wall-street.ro