12 August 2016 , 17:15 in Business
Google a demarat un program prin care organizatorii de evenimente vor obtine promovare si, in acelasi timp, vor ajuta utilizatorii sa gaseasca cea mai buna ruta ocolitoare.

Poate ca nu se intampla extrem de des, dar atunci cand se intampla ca traseul ales sa treaca printr-o zona in care are loc un anumit eveniment, timpul pierdut si nervii sunt inevitabili. Waze vrea sa-si scuteasca utilizatorii de acest calvar si motiveaza companiile implicate in organizarea evenimentelor sa contribuie cu informatii si rute ocolitoare.

Noul program initat de Google se numeste Waze Global Event Partner. Pentru inceput, pe lista partenerilor s-au inscris o serie de companii din Statele Unite, precum Levy Restaurants sau cluburile sportive Atlanta Falcons si Washington Redskins.

Companiile care se vor inscrie in acest program vor putea adauga in cadrul hartilor Waze locul de desfasurare si alte informatii despre evenimentul organizat, indicand totodata utilizatorilor care urmeaza sa traverseze zona pe unde ar fi bine sa mearga cu masina pentru a pierde cat mai putin timp.

In schimbul acestei contributii, organizatorii isi vor putea promova evenimentele in cadrul aplicatiei. Un astfel de eveniment nu doar ca va fi afisat pe harta, dar va beneficia si de notificari prin care utilizatorii care trec prin apropiere vor fi instiintati, potrivit News.ro.

Astfel, soferii aflati in trecere pot participa la eveniment, daca au timp si chef, sau pot alege cea mai rapida ruta ocolitoare sugerata de aplicatie.

Spre exemplu, un sofer care urmeaza sa treaca prin zona Arenei Nationale cand joaca echipa nationala de fotbal, va fi avertizat atunci cand este organizat un meci, iar circulatia este restrictionata in zona, daca organizatorul, Federatia Romana de Fotbal, s-a inscris in programul Waze Global Event Partner si a facut modificarile necesare in cadrul aplicatiei. Partenerii inscrisi in acest program vor avea la dispozitie mai multe instrumente in cadrul aplicatiei, precum Waze Closure Tool, pentru a face modificarile necesare.

Google nu urmareste monetizarea acestui serviciu, cel putin deocamdata. Scopul companiei este adaugarea unei facilitati utile, iar modalitatea aleasa este una ingenioasa si, totodata, motivanta pentru companiile care doresc sa-si promoveze evenimentele in cadrul aplicatiei Waze.

Va mai dura, probabil, pana cand programul celor de la Google va ajunge in Romania si va atrage suficienti parteneri pentru a deveni relevant.

Waze are peste 65 de milioane de utilizatori activi lunari si este disponibila atat pe Android, cat si pe iOS.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Waze isi va atentiona utilizatorii cu privire la evenimentele organizate pe traseu.


Ultima ora din Business pe 9AM