Noile reclame adoptate de Google vor purta numele de "bumper ads" si vor fi livrate sub forma unor clipuri de sase secunde inainte de inceperea continutului dorit, peste care nu se va putea trece.

Reclamele de pe YouTube nu sunt tocmai cele mai populare elemente ale site-ului de video sharing, insa au devenit un element obisnuit. Acestea vin in mai multe forme, iar Google doreste sa ofere mai multa flexibilitate celor care doresc sa isi promoveze serviciile si produsele pe aceasta platforma.

Google doreste sa ofere acest gen de publicitate ca alternativa la reclamele mai lungi, care oricum ofereau posibilitatea de a trece peste abia dupa cinci secunde. Avand in vedere ca durata in plus este de numai o secunda fata de acestea, iar timpul in care puneai cursorul peste butonul "Skip" si apasai pe click-ul de la mouse adauga ceva timp in plus, utilizatorii nu ar trebui, in teorie, sa sesizeze prea multe dezavantaje ale noului format.

Cel mai mult de castigat au insa cei care cumpara reclama pe YouTube, mesajul lor fiind livrat in totalitate. Spoturile publicitare vor trebui insa sa fie realizate in asa fel incat sa capteze atentia imediat si sa transmita mesajul clar si repede.

In era in care smartphone-urile sunt principala metoda de accesare a internetului, reclamele de durata foarte lunga pentru servicii video nici macar nu mai fac prea mult sens, utilizatorii fiind constiinciosi cu traficul de date. Clipurile de sase secunde ar trebui astfel sa limiteze dimensiunile download-urilor irosite pentru livrarea de reclame mai lungi.

Citeste si:
Un copil de 9 ani din Texas a devenit cel mai bine plătit YouTuber...
Un copil de 9 ani din Texas a...

Toate metodele mai vechi de promovare pe YouTube sunt in continuare disponibile pentru cei care doresc sa cumpere reclama pe acest serviciu, insa Google va incuraja folosirea de reclame "bumper".

Acestea vor putea fi integrate in campanii de tip TrueView si Google Preferred, care sunt livrate pe diverse canale ale companiei, precizeaza MEDIAFAX.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.