Piata de telefoane mobile a suferit o schimbare de paradigma in ultimii ani, producatorii orientandu-si lansarile in functie de nevoile consumatorilor si nu ale marilor corporatii, asa cum se intampla inainte.

”Vedem o schimbare de paradigma. Cu 15 ani in urma piata de IT era condusa de nevoile marilor companii. Pe baza acestor nevoi erau definite echipamentele - calculatoarele, telefoanele etc. La un moment dat s-a produs insa o schimbare majora, in prezent consumatorii fiind cei care definesc nevoia si sunt o piata mult mai mare decat marile corporatii”, a declarat Aurelian Sin, membru in CIO Council - o asociatie a directorilor de IT de pe piata locala si directorul de IT al companiei americane de componente auto Federal Mogul pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Practic, nevoile consumatorilor au devenit in prezent bornele dupa care se ghideaza dezvoltatorii de tehnologie, inovatia si aparitia noilor tehnologii nemaifiind dictate de zona corporate, scrie MEDIAFAX.

Aurelian Sin a adaugat ca in ultima perioda o serie de tehnologii dezvoltate pentru consumatori au fost preluate si adoptate si in mediul de business, aducandu-le companiilor optimizari de costuri si de functionare.

Anul acesta piata de profil din Romania va continua sa creasca intr-un ritm alert, vanzarile de smartphone-uri urmand sa depaseasca pragul de 4 milioane de unitati, conform estimarilor Samsung.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.