Start-up-ul Vector Watch, fondat anul trecut de antreprenorul Andrei Pitis, a lansat ceasurile inteligente sub brandul Vector pe piata romaneasca, distribuite exclusiv prin Orange, la preturi cuprinse intre 300 si 500 de euro.

Ceasurile, disponibile de asemenea pe pietele din Marea Britanie si SUA, au ecran alb - negru, pot functiona pana la 30 de zile cu o singura incarcare a bateriei, sunt fabricate din otel inoxidabil si sunt singurele de pe piata compatibile cu cele mai populare sisteme de operare - iOS, Android si Windows Phone.

Smartwatch-urile au fost dezvoltate de la zero in Romania, de la proiectare si design la platforma software sau hardware, iar in prezent sunt asamblate in China.

"Vector Watch vine in completarea ofertei de accesorii wearable a Orange, care a inregistrat in prima parte a anului vanzari de patru ori mai mari comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut"
, arata operatorul telecom, intr-un comunicat.

In vara anului trecut producatorul de ceasuri a beneficiat de o investitie de 500.000 de euro din partea antreprenorului Radu Georgescu, acesta fiind principalul finantator, scrie MEDIAFAX.

Afacerea lansata anul trecut in Romania are in prezent sediul central la Londra si este condusa de un fost director general al producatorului de ceasuri Timex, Joe Santana. Pe segmentul smartwatch-urilor sunt prezente, printre altele, companiile Samsung, Apple, Sony si Huawei, dar si brandul Evolio, al antreprenorului Liviu Nistoran, cu X-Watch. Pentru acest model livrarile vor incepe la 20 octombrie, pretul ceasului fiind de 400 de lei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.