"Romanii confirma inca o data apetenta pentru tehnologie pe perioada vacantei de vara, indiferent ca se afla la munte, pe litoral sau in orase aglomerate. Concediul ideal este cel in care tehnologia e la indemana, insotita de conexiune la Internet. Moda selfie-urilor, posibilitatea de a posta pe retele sociale oricand, de oriunde, precum si cautarea online a diverselor obiective turistice au facut parte din «meniul tehnologic estival 2015 al romanilor»", arata cel mai recent studiu derulat la nivel national de Intel.
Astfel, 95% dintre romani au fost conectati cu tehnologia in aceasta vara, fie ca au calatorit in tara sau in strainatate, in timp ce peste 70% dintre ei au utilizat tehnologia in vacanta peste doua ore pe zi.
Chiar daca procentajul celor care au folosit tehnologia in vacanta este destul de ridicat, conectati pe parcursul intregului concediu au stat mai putin de o cincime dintre participantii la studiu, respectiv 17%. Tipul de conexiune preferata de 78% dintre romani a fost Wi-Fi, urmata de conexiunea 4G (13%), si de cea 3G (8%). Doar 1% au preferat sa nu aiba conexiune la Internet in vacanta, noteaza Intel.
Barbatii au folosit tehnologia in vacanta pentru a cauta harti - 25%, informatii turistice - 23% si muzica - 21%, iar femeile au preferat sa caute informatii turistice - 30%, harti - 20% si aplicatii de editare foto - 18%.
Cei mai multi dintre participanti, 85%, si-au ales destinatiile de vacanta cautand informatii pe Internet. In acest an, 73% dintre romani si-au petrecut vacanta in tara, 25% in Europa si 2% pe alte continente, scrie MEDIAFAX.
Laptopurile si sistemele 2 in 1 sunt dispozitivele preferate in vacanta pentru 44% dintre romani. Ele sunt urmate de smartphone-uri - 38% si de tablete - 9%.
Dispozitivele 2 in 1 ocupa primul loc in preferintele romanilor deoarece pot fi folosite atat ca laptop, cat si ca tableta prin detasarea sau plierea ecranului, considera 71% dintre participantii la studiu, pentru ca sunt foarte usoare - 14% si pentru ca se conecteaza rapid la Internet - 11%.
Paralela45 lansează oferta verii 2026 într-un roadshow național
Studiul a fost realizat pe pagina Intel iq.intel.ro in perioada 12 august - 2 septembrie 2015. La studiu au raspuns 10.610 de persoane cu varsta de peste 14 ani, din toate zonele Romaniei.
Dintre acestia, 47% au avut varsta cuprinsa intre 14 si 24 de ani, urmati de catre cei cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani, cu un procent de 23%, 28% dintre respondenti avand varsta de peste 35 de ani.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro