Business 2 Iulie 2014 12:57
Vodafone a inaugurat miercuri un centru de servicii si suport IT la Bucuresti, unde va angaja in urmatorii trei ani 2.000 de persoane, si care va deservi Vodafone Group si cinci operatori ai companiei, din Marea Britanie, Spania, Italia, Germania si Irlanda.

"Lansarea unui centru de shared services in Romania este un pas important pe care il facem, dupa ce in 2013 am deschis un alt centru, unde lucreaza 600 de angajati. Suntem multumiti de serviciile pe care le oferim prin acest centru operational deschis anul trecut si de aceea am decis sa facem o noua investitie. Vom continua sa investim in Romania asa cum am facut-o si pana acum. Noul centru este operational de putin timp, iar in el lucreaza deja 100 de persoane, dar in doi-trei ani vrem sa ajungem la multe sute de angajati specializati in inalta tehnologie", a declarat miercuri, la o conferinta, CEO-ul Vodafone Romania, Ravinder Takkar, transmite MEDIAFAX.

Prezent la eveniment, premierul Victor Ponta a spus ca pana la sfarsitul anului in centru vor lucra 750 de persoane, urmand ca in urmatorii doi-trei ani numarul acestora sa creasca la 2.000.

Pentru dotarea si tehnologizarea centrului, precum si pregatirea noilor angajati din Romania, investitia este estimata la 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de euro).

Potrivit premierului, Vodafone urmeaza sa mai faca o investitie similara, pentru care deja a solicitat un ajutor de stat.

"Stiu - sper ca nu e inca confidential - de un nou proiect pentru care compania a solicitat ajutor de stat si care va crea noi locuri de munca pentru tineri. Acest gen de politici sprijina nu doar companiile, ci in primul si in primul rand societatea romaneasca", a declarat Victor Ponta.

Seful Vodafone Romania a precizat ca ajutorul de stat vizeaza investitia in centrul inaugurat miercuri.

"Am aflat de putin timp ca ajutorul de stat ne-a fost aprobat, iar investitia era deja facuta. Deschiderea centrului nu a fost conditionata de acordarea ajutorului de stat. Investitia a avut la baza experienta foarte buna pe care am avut-o cu centrul deschis in 2013, abilitatile multi-lingvistice ale romanilor, energia si optimismul angajatilor", a precizat Takkar.

Citeste si:
VIDEO Femeie împinsă brutal de un angajat al Vodafone, de față cu...
VIDEO Femeie împinsă brutal...

Acesta este cel de-al doilea centru international de operatiuni deschis de grupul Vodafone in Romania. Vodafone a deschis anul trecut in Romania centrul de operatiuni de retea Danubios NOC, care monitorizeaza si gestioneaza incidentele de retea pentru noua operatori ai Vodafone din Olanda, Germania, Cehia, Ungaria, Romania, Grecia, Albania, Malta si Italia, care au, cumulat, 90 de milioane de clienti.

Ca parte a NOC, Vodafone a deschis recent si un service operation center dedicat monitorizarii serviciilor M2M furnizate clientilor globali ai companiei.

"Romania a fost aleasa pentru capabilitatile lingvistice dezvoltate si talentul demonstrat al fortei de munca, ceea ce asigura furnizarea de servicii de cea mai buna calitate la costuri competitive. In prezent, avem un plan ambitios de a ajunge la peste 2.000 de locuri de munca in urmatorii trei ani in noul centru"
, a spus Steven McCrystal, group director shared services in cadrul Vodafone.

Citeste si:
Evolution Innovation Center, By Brandaffair incepe “distractia” in...
Evolution Innovation Center,...

Centrul inaugurat miercuri, amplasat in Avrig Business Center, in apropierea Pietei Obor din Bucuresti, ofera suport clientilor Vodafone din Marea Britanie, Spania, Italia, Germania si Irlanda pentru solicitarile legate de factura si plati, administrarea conturilor si remedierea conexiunilor de date. Asistenta este oferita telefonic, prin chat online sau in regim de back office.

Pe zona de IT, serviciile constau in operatiuni de tip help desk pentru activitatile interne ale Vodafone Group si ale celor cinci divizii amintite, la care se adauga managementul aplicatiilor IT si administrarea bazelor de date.

Vodafone vizeaza sa angajeze atat absolventi de studii superioare, cat si studenti.

"A existat o competitie acerba intre tarile in care Vodafone este prezent pentru deschiderea unui astfel de centru. A fost ca o competitie la Olimpiada sau Cupa Mondiala", a adaugat CEO-ul Vodafone Romania.

Citeste si:
Personalizarea serviciilor IT: instrumentul 2.0 pentru succesul...
Personalizarea serviciilor...

Reprezentantii companiei au mentionat ca Vodafone va continua sa-si extinda operatiunile, iar deschiderea noului centru nu inseamna reducerea numarului de angajati in alte locatii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.