Magazinul online eMag, cel mai mare jucator de pe piata de retail online IT&C din Romania, a ajuns la cota de piata de 50% in Bulgaria, la un an de la lansare, si estimeaza ca intr-un an va deveni lider si in Ungaria, unde si-a lansat operatiunile in urma cu o luna.
"Am reusit afara, avem 50% cota de piata in Bulgaria intr-un an. Am inceput in Ungaria acum o luna si deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. in Ungaria ne intalnim cu jucatori mai mari, precum Tesco. Credem ca intr-un an vom deveni lideri de piata si in Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, citat de MEDIAFAX.

El a aratat ca in cifre eMag reprezinta 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfa si 700 de angajati. Compania investeste anual 1 milion euro in logistica si 2 milioane euro in soft.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.