Din numarul total al utilizatorilor, 2,4 milioane (27% din total) au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, conform studiului 'The Romanian Internet Users under the glass', prezentat marti, la a treia editie a IAB Forum Romania, de Krystyna Bebenek, expert in Online Audience Measurement, Gemius.
In cadrul Forumului, Caroline Henne, regional business development director GfK, a subliniat ca televiziunea nu mai este un canal suficient pentru a garanta eficienta unei campanii de comunicare si trebuie folosit impreuna cu alte medii, precum online si social media.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro