Din numarul total al utilizatorilor, 2,4 milioane (27% din total) au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, conform studiului 'The Romanian Internet Users under the glass', prezentat marti, la a treia editie a IAB Forum Romania, de Krystyna Bebenek, expert in Online Audience Measurement, Gemius.
In cadrul Forumului, Caroline Henne, regional business development director GfK, a subliniat ca televiziunea nu mai este un canal suficient pentru a garanta eficienta unei campanii de comunicare si trebuie folosit impreuna cu alte medii, precum online si social media.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro