Twitter reprezinta doar o mica parte din piata publicitatii pe dispozitive mobile, estimata in acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul ca s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intentia companiei de a face o oferta publica initiala, avand in vedere ca prezenta insuficienta pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Argeș Mall, cel mai mare centru comercial din județ...
Sursa: wall-street.ro