Business24 Iulie 2013

Lectura de un minut

Femeile folosesc internetul intr-o mai mare masura decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online fiind "consumate" de catre femei, potrivit unui comunicat al Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT), preluat de MEDIAFAX.

Femeile folosesc internetul intr-o masura mai mare decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei, care reprezinta 50,8% din numarul de utilizatori de internet, in timp ce barbatii doar 49,2% din utilizatori.

In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe internet mai degraba domeniile legate de tehnica (aplicatiile pentru mobil, cumparaturile online de electronice/IT si informatiile auto), femeile sunt interesate preponderent de informatiile despre sanatate, stil de viata, vacante.

Ele consuma semnificativ mai mult continut despre viata celebritatilor, dar isi petrec si foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicatiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook in special).

Mai mult decat atat, femeile sunt majoritare si in ceea ce inseamna folosirea serviciilor de email (51%). Din totalul celor care realizeaza operatiuni bancare zilnic, femeile reprezinta peste 57%.

Citeste si:
Viitorul mediului de lucru: beneficiile de care vor avea nevoie...
Viitorul mediului de lucru:...

In ceea ce priveste achizitiile de bunuri si servicii, atat pentru barbati, cat si pentru femei, deciziile de achizitionare sunt luate online intr-o proportie covarsitoare - peste 70%. Diferenta este data insa de tipul de produse si servicii pe care fiecare categorie intentioneaza sa o achizitioneze: barbatii sunt orientati mai degraba catre electronice/IT, iar femeile catre cosmetice si vacante.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.