Google a atras, anul trecut, peste jumatate din veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile la nivel mondial, estimata la 8,8 miliarde de dolari, potrivit unui studiu al eMarketer.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, motorul de cautare pe internet Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata, care a crescut puternic in 2012.
Pe locul al doilea, la mare distanta, se afla reteaua de socializare Facebook (5,35% si 470 milioane de dolari).
Clasamentul este continuat de postul de radio online Pandora (2,71% si 240 milioane de dolari) si Twitter (1,57% si 140 milioane de dolari).
Potrivit estimarilor eMarketer, investitiile in publicitatea pe dispozitivele mobile vor creste foarte mult in acest an, ajungand la 15,82 miliarde de dolari, scrie MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro