Google a atras, anul trecut, peste jumatate din veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile la nivel mondial, estimata la 8,8 miliarde de dolari, potrivit unui studiu al eMarketer.

Cu 4,61 de miliarde de dolari, motorul de cautare pe internet Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata, care a crescut puternic in 2012.

Pe locul al doilea, la mare distanta, se afla reteaua de socializare Facebook (5,35% si 470 milioane de dolari).

Clasamentul este continuat de postul de radio online Pandora (2,71% si 240 milioane de dolari) si Twitter (1,57% si 140 milioane de dolari).

Potrivit estimarilor eMarketer, investitiile in publicitatea pe dispozitivele mobile vor creste foarte mult in acest an, ajungand la 15,82 miliarde de dolari, scrie MEDIAFAX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.