Serviciul de tranzactii online Home'Bank al ING nu functioneaza luni dimineata, cu toate ca reprezentantii bancii nu au anuntat ca ar fi probleme in acest sens.

Insa clientii bancii care au incercat sa intre in contul lor de pe Home'Bank nu au reusit. Asadar, orice operatiune online - fie ca vrei sa verifici cati bani ai in cont, fie ca vrei sa faci o plata - este momentan blocata.

Alti utilizatori de Facebook spun ca ei au sunat la ING pentru a-si verifica soldul, mai exact la numarul 031 406 24 64. Totusi, oamenii si-au exprimat frustrarea pe retelele sociale, pentru ca nu pot face absolut nimic online.

Amintim ca sambata, incepand de la ora 13:00, reteaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING si serviciul Home'Bank au devenit indisponibile, din cauza sistemului de stocare a datelor, care a inceput sa genereze erori. Astfel, clientii ING s-au trezit intr-o situatie imposibila, in care nici nu putea plati cu cardul, nici nu puteau scoate bani de la bancomatele ING. Unii clienti nu au putut scoate bani nici macar de la ATM-urile altor banci.

ING a anuntat la ora 22:00 ca problemele la serviciul Home'Bank au fost remediate, iar o ora mai tarziu, la 23:00, banca a informat ca toate serviciile sale sunt functionale, transmite Ziare.com.


UPDATE

ING a anuntat pe pagina sa de Facebook ca lucrurile au revenit la normal, iar totul functioneaza "la capacitate maxima".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.