Isteria "Black Friday" a pornit din Statele Unite ale Americii, unde urmatoarea zi de dupa "Ziua Recunostintei" marcheaza inceperea sezonului de cumparaturi pentru Craciun. Batalia comerciantilor este uriasa in aceasta perioada, iar marketingul creeaza cele mai inovative metode pentru a aduce clientii in magazine. Veniturile pot fi uriase, asa ca potentialii cumparatori sunt asaltati de mesaje care sa ii convinga ca au nevoie de un produs sau de mai multe cumparaturi decat ar face in mod normal pentru acea perioada.
La ce trebuie sa fim atenti?
In primul rand, daca urmarim sa achizitionam un produs (ex: TV), atunci e bine sa urmarim evolutia pretului produsului in timp. S-a constatat la mai multi comercianti din Romania practica "umflarii pretului" chiar inainte de a-l prezenta ca fiind redus cu 50%. A cadea in aceasta plasa este foarte simplu, daca nu avem cunostinta despre cum s-a comportat pretul produsului pe o perioada mai lunga de timp.
In al doilea rand, specialistii in achizitii nu recomanda incheierea unui contract de rate la care sa avem dobanda pentru ca astfel pierdem orice reducere pe care am lua-o de altfel cu banii jos. Daca va doriti cu adevarat ceva, atunci ar fi bine sa puneti bani deoparte si sa ii cheltuiti in momentul ideal pentru a putea face acele economii pe care perioada Black Friday vi le poate aduce.
In continuare, nu trebuie sa acordam o foarte mare atentie mesajelor publicate prin intermediul tertilor. Spre exemplu, mai multe persoane profita de retelele de socializare si posteaza linkuri pe cele mai vizitate pagini sau cele mai numeroase grupuri. In functie de cati dau click pe acel link, ei vor fi renumerati. Fixati-va atentia pe o sursa de incredere care sa va ofere cele mai bune informatii si tineti ochii atintiti asupra a ceea ce va doriti sa cumparati.
Altex începe campania Black Friday de iarnă
De asemenea, oamenii sunt sfatuiti sa-si faca o strategie, sa stie clar ce produse vor sa cumpere si din ce magazine. Asta ii va ajuta sa se concentreze asupra lucrurilor de care chiar au nevoie si sa economiseasca bani.
Finalmente nu uitati sa tineti minte caracteristicile produsului pe care vi-l doriti. S-ar putea ca cel la reducere sa semene foarte mult cu ce va doriti, insa dupa ce ajungeti acasa sa vedeti ca este vorba despre un cu totul alt produs, cu siguranta mult mai slab.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro