Afacerile din domeniul hotelier, agențiile de turism și restaurantele au înregistrat o scădere considerabilă în luna iulie a anului curent față de aceeași lună din anul 2019. În schimb, saloanele de frumusețe și îngrijire corporală au rescut cu circa 5,7% față de luna iunie 2019 și cu 19%față de iunie 2019.
Mai multe afaceri din sfera serviciilor au înregistrat o cifră de afaceri mai mică în iulie 2020, comparativ cu luna iulie 2019: agenţiilor turistice şi tur-operatorilor (-57,4%), activităţile de spălare şi curăţare (uscată) a articolelor textile şi a produselor din blană (-26,9%), activităţile de jocuri de noroc şi alte activităţi recreative (-23,7%) şi la activităţile hotelurilor şi restaurantelor (-19,5%). Serviciile de coafură şi înfrumuseţare au crescut cu 5,7%.
În perioada 1 ianuarie - 31 iulie 2020, serviciile au înregistrat o cifră de afaceri cu 36% mai mică faţă de aceeași perioadă din 2019. Respectiv, activităţile agenţiilor turistice şi tur-operatorilor (-49,0%), activităţile de jocuri de noroc şi alte activităţi recreative (-39,3%), activităţile hotelurilor şi restaurantelor (-33,7%), activităţile de spălare şi curăţare (uscată) a articolelor textile şi a produselor din blană (-23,2%) şi serviciile de coafură şi alte activităţi de înfrumuseţare (-18,3%).
Cifra de afaceri a serviciilor de piaţă pentru luna iulie, faţă de luna iunie, volumul a crescut cu 47,5%, creşterile fiind înregistrate la activităţile de jocuri de noroc şi alte activităţi recreative (+89,8%), activităţile agenţiilor turistice şi tur-operatorilor (+44,5%), activităţile hotelurilor şi restaurantelor (+41,7%), serviciile de coafură şi alte activităţi de înfrumuseţare (+19%) şi la activităţile de spălare şi curăţare (uscată) a articolelor textile şi a produselor din blană (+6,7%), informează digi24.ro.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro