Au mai ramas doar doua saptamani pana la Salonul auto de la Paris insa cele mai prestigioase marci spun ca nu vin.

Ford, Volvo, Aston Martin si Rolls Royce vor lipsi de la evenimentul la care pana nu demult prezenta era obligatorie. S-au schimbat timpurile. Acum nu mai vin clientii la expozitiile producatorilor, ci vin producatorii la clienti ... si de cele mai multe ori ii gasesc pe internet.

Bataia pe portofelele clientilor s-a mutat pe Instagram, pe Youtube si pe bloguri.

In loc sa vina la Paris, Rolls Royce si-a rasfatat fanii cu cate un cocktail pe plajele Sardiniei, un drive test si-o prezentare de moda. Nu mai vinde doar o masina expusa intr-un stand. Vinde un stil de viata, iar primii invitati sunt bloggeri care apoi isi urca imaginile, clipurile si opiniile pe net. Sunt intermediarii care inspira incredere si sunt multi.

Vezi ce au hotarat si alti mari producatori sa faca, pe Digi24.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.