Ford, Volvo, Aston Martin si Rolls Royce vor lipsi de la evenimentul la care pana nu demult prezenta era obligatorie. S-au schimbat timpurile. Acum nu mai vin clientii la expozitiile producatorilor, ci vin producatorii la clienti ... si de cele mai multe ori ii gasesc pe internet.
Bataia pe portofelele clientilor s-a mutat pe Instagram, pe Youtube si pe bloguri.
In loc sa vina la Paris, Rolls Royce si-a rasfatat fanii cu cate un cocktail pe plajele Sardiniei, un drive test si-o prezentare de moda. Nu mai vinde doar o masina expusa intr-un stand. Vinde un stil de viata, iar primii invitati sunt bloggeri care apoi isi urca imaginile, clipurile si opiniile pe net. Sunt intermediarii care inspira incredere si sunt multi.
Vezi ce au hotarat si alti mari producatori sa faca, pe Digi24.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro