Concret, bateria unui Nissan Leaf se incarca de la 50% la 97% in 30 de minute, ceea ce echivaleaza cu o autonomie de 49 mile la un cost de 6 lire, relateaza 0-100.ro.
Totodata, un o masina diesel cu performante comparabile consuma un galon de motorina pentru 55 mile.
Lasand sistemul imperial de masurare a distantelor si consumului, ideea e simpla: reincarcarea masinilor electrice de la statiile Ecotricity a devenit mai scumpa decat utilizarea unei masini diesel pentru aceeasi distanta.
Aceasta miscare a firmei Ecotricity denota fie o greseala strategica, fie ne dezvaluie cum va arata viitorul mobilitatii electrice, un viitor in care mobilitatea nu va fi neaparat mai accesibila decat este acum cand utilizam preponderent masini pe benzina si diesel.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro