Campania Toyota implica 35 de modele, respectiv 5 milioane de vehicule, fabricate in perioada martie 2002-noiembrie 2007, din care 1,36 milioane de automobile in Japonia si 637.000 in Statele Unite.
Nissan a anuntat separat ca recheama 1,56 milioane de vehicule produse in perioada 2004-2007, din care 288.000 in Japonia, 326.000 in America de Nord si 563.000 in Europa. Aceste vehicule se adauga altor aproximativ 25 de milioane de automobile rechemate de peste 10 producatori auto din cauza air bag-urilor fabricate de Takata, de la sfarsitul anului 2008, scrie MEDIAFAX.
Mecanismele air bag-urilor contin o substanta care produce gazul necesar umflarii acestora, in cazul coliziuni automobilelor. Umezeala patrunsa in interiorul mecanismului poate deteriora acea substanta, ceea ce poate duce la emiterea prea rapida a unei cantitati mari de gaz, provocand o explozie. Cel putin sase persoane si-au pierdut viata din cauza exploziilor air bag-urilor.

Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Reguli pentru raportarea ESG: ce este, etape de implementare, cui se aplică
Sursa: green.start-up.ro
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
Test de ortografie: Cum se scrie corect?
Sursa: kudika.ro
-
Urmările pandemiei la nivelul sănătății mentale, explicate de unul dintre cei...
Sursa: wall-street.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro