Campania Toyota implica 35 de modele, respectiv 5 milioane de vehicule, fabricate in perioada martie 2002-noiembrie 2007, din care 1,36 milioane de automobile in Japonia si 637.000 in Statele Unite.
Nissan a anuntat separat ca recheama 1,56 milioane de vehicule produse in perioada 2004-2007, din care 288.000 in Japonia, 326.000 in America de Nord si 563.000 in Europa. Aceste vehicule se adauga altor aproximativ 25 de milioane de automobile rechemate de peste 10 producatori auto din cauza air bag-urilor fabricate de Takata, de la sfarsitul anului 2008, scrie MEDIAFAX.
Mecanismele air bag-urilor contin o substanta care produce gazul necesar umflarii acestora, in cazul coliziuni automobilelor. Umezeala patrunsa in interiorul mecanismului poate deteriora acea substanta, ceea ce poate duce la emiterea prea rapida a unei cantitati mari de gaz, provocand o explozie. Cel putin sase persoane si-au pierdut viata din cauza exploziilor air bag-urilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro