"Nu cred in masini electrice, dar sunt un adept convins al hibridelor", a declarat presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, intr-un interviu acordat Bloomberg la sediul companiei de la Maranello.
Potrivit MEDIAFAX, producatorul de autoturisme de lux vizeaza de asemenea cresterea vanzarilor dincolo de piata auto, prin licentierea marcii si a siglei spre utilizarea pe alte tipuri de produse.
"Avem multe activitati paralele prin care putem creste veniturile fara a produce mai multe masini", a afirmat di Montezemolo.
Ferrari este cea mai profitabila divizie a Fiat si genereaza aproximativ 10% din profitul operational al grupului. Compania a prezentat, in luna martie, la Salonul Auto de la Geneva, modelul sport cu propulsie hibrida LaFerrari, care se adreseaza clientilor bogati care nu sunt neaparat interesati sa piloteze un "supercar".

Di Montezemolo, sef la Ferrari din 1991, ramane fidel strategiei de a produce autourisme de lux, cu numeroase optiuni pentru personalizare, insa cu o disponibilitate restrictionata intentionat pentru a spori exclusivitatea marcii.
Ferrari intentioneaza sa reduca productia in acest an cu aproximativ 400 de masini la 6.900 unitati.
"Piata este foarte buna pentru noi, deoarece ne merge foarte bine in Statele Unite, in Germania si Marea Britanie, Japonia si China (inclusiv Hong Kong si Taiwan - n.r.)", a declarat el.
In viitorul apropiat, Ferrari vrea sa prezinte, la Salonul Auto International de la Frankfurt, din luna septembrie, autoturismul 458 Speciale, cu un motor de 605 cai putere. Compania sustine ca modelul este cea mai eficienta masina din punct de vedere aerodinamic pe care a dezvoltat-o vreodata. Automobilul este capabil sa accelereze de la 0 la 100 kilometri pe ora in 3 secunde.
Șeful Fiat intenționează să-și facă marca 100% electrică până în 2030

Fiat a anuntat recent ca profitul Ferrari a fost sprijinit in trimestrul al doilea de contributii importante din licentierea marcii catre alte produse si din personalizarea autoturismelor. Ferrari a lansat recent linia vestimentara Pr1ma, cu produse precum geci de piele de 1.500 de euro, prin care spera sa-si sporeasca profitul in acest an.
"Vreau sa continui diversificarea activitatilor - retail, licentiere, produse", a afirmat di Montezemolo.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Reguli pentru raportarea ESG: ce este, etape de implementare, cui se aplică
Sursa: green.start-up.ro
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
Bittnet, venituri în creștere cu 62% în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
Bate Vladimir Putin în retragere?! ”Rusia nu are probleme cu Suedia și...
Sursa: wall-street.ro
-
Nicoleta Nucă, adepta intervențiilor estetice! Artista a trecut din nou...
Sursa: kudika.ro