"Nu cred in masini electrice, dar sunt un adept convins al hibridelor", a declarat presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, intr-un interviu acordat Bloomberg la sediul companiei de la Maranello.
Potrivit MEDIAFAX, producatorul de autoturisme de lux vizeaza de asemenea cresterea vanzarilor dincolo de piata auto, prin licentierea marcii si a siglei spre utilizarea pe alte tipuri de produse.
"Avem multe activitati paralele prin care putem creste veniturile fara a produce mai multe masini", a afirmat di Montezemolo.
Ferrari este cea mai profitabila divizie a Fiat si genereaza aproximativ 10% din profitul operational al grupului. Compania a prezentat, in luna martie, la Salonul Auto de la Geneva, modelul sport cu propulsie hibrida LaFerrari, care se adreseaza clientilor bogati care nu sunt neaparat interesati sa piloteze un "supercar".
Di Montezemolo, sef la Ferrari din 1991, ramane fidel strategiei de a produce autourisme de lux, cu numeroase optiuni pentru personalizare, insa cu o disponibilitate restrictionata intentionat pentru a spori exclusivitatea marcii.
Ferrari intentioneaza sa reduca productia in acest an cu aproximativ 400 de masini la 6.900 unitati.
"Piata este foarte buna pentru noi, deoarece ne merge foarte bine in Statele Unite, in Germania si Marea Britanie, Japonia si China (inclusiv Hong Kong si Taiwan - n.r.)", a declarat el.
In viitorul apropiat, Ferrari vrea sa prezinte, la Salonul Auto International de la Frankfurt, din luna septembrie, autoturismul 458 Speciale, cu un motor de 605 cai putere. Compania sustine ca modelul este cea mai eficienta masina din punct de vedere aerodinamic pe care a dezvoltat-o vreodata. Automobilul este capabil sa accelereze de la 0 la 100 kilometri pe ora in 3 secunde.
Abarth renunță la mașinile tradiționale: Viitorul este electric?
Fiat a anuntat recent ca profitul Ferrari a fost sprijinit in trimestrul al doilea de contributii importante din licentierea marcii catre alte produse si din personalizarea autoturismelor. Ferrari a lansat recent linia vestimentara Pr1ma, cu produse precum geci de piele de 1.500 de euro, prin care spera sa-si sporeasca profitul in acest an.
"Vreau sa continui diversificarea activitatilor - retail, licentiere, produse", a afirmat di Montezemolo.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro