Beyond Meat se rebranduiește și pregătește schimbări majore pentru a-și revitaliza afacerea...

Beyond Meat se pregătește de o transformare radicală, dezvăluită de fondatorul și CEO-ul Ethan Brown. Într-un interviu cu Fast Company, acesta a sugerat că firma își va schimba numele, renunțând la imitarea proteinelor animale și lăsând proteinele vegetale să vorbească de la sine...

Vânzările de alternative vegetale la carne au încetinit, iar criticile legate de gust, calitate și prețuri ridicate continuă să afecteze categoria. Cu toate acestea, Beyond Meat nu intenționează să renunțe la produsele sale existente...

Cu pierderi financiare în creștere și vânzări în scădere, compania își propune să aducă multă lumină asupra procesului său de producție, educând consumatorii despre cum face carne direct din plante. Noul produs, Beyond Ground, va avea o listă scurtă de ingrediente și va fi lansat în august...

Brown a condamnat criticile legate de procesarea excesivă a produselor pe bază de plante și a afirmat că profitul rămâne o țintă îndepărtată, în timp ce compania lansează noi produse inovatoare...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 7 August 2025 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.