Hotelul Victory din Vama Veche intră într-o nouă eră, fiind achiziționat de o companie surprinzătoare din domeniul alimentar. Timpul mediu petrecut de turiști în Vama Veche a scăzut dramatic, iar prețurile la cazare vor suferi modificări semnificative...
Românii cheltuiesc miliarde pe vacanțe în străinătate, dar o nouă strategie ar putea schimba acest lucru. Compania Carmolimp intenționează să reducă prețurile la cazare în timpul săptămânii pentru a atrage mai mulți turiști pe litoralul românesc...
Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp, dezvăluie planuri ambițioase de a revitaliza stațiunile românești. Reducerea tarifelor de cazare și îmbunătățirea serviciilor sunt doar câteva dintre măsurile propuse pentru a încuraja sejururile de o săptămână...
Cu o experiență vastă în industria alimentară, Carmolimp aduce o nouă perspectivă asupra turismului de pe litoral. Renovarea hotelului și tarifele accesibile sunt doar începutul unei transformări menite să păstreze turiștii români în țară...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro