Hotelul Victory din Vama Veche a fost achiziționat de o companie alimentară, schimbând regulile jocului...

Hotelul Victory din Vama Veche intră într-o nouă eră, fiind achiziționat de o companie surprinzătoare din domeniul alimentar. Timpul mediu petrecut de turiști în Vama Veche a scăzut dramatic, iar prețurile la cazare vor suferi modificări semnificative...

Românii cheltuiesc miliarde pe vacanțe în străinătate, dar o nouă strategie ar putea schimba acest lucru. Compania Carmolimp intenționează să reducă prețurile la cazare în timpul săptămânii pentru a atrage mai mulți turiști pe litoralul românesc...

Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp, dezvăluie planuri ambițioase de a revitaliza stațiunile românești. Reducerea tarifelor de cazare și îmbunătățirea serviciilor sunt doar câteva dintre măsurile propuse pentru a încuraja sejururile de o săptămână...

Cu o experiență vastă în industria alimentară, Carmolimp aduce o nouă perspectivă asupra turismului de pe litoral. Renovarea hotelului și tarifele accesibile sunt doar începutul unei transformări menite să păstreze turiștii români în țară...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 5 August 2025 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.