Bergenbier, unul dintre brandurile de bere preferate din România, sărbătorește 30 de ani de prezență pe piața locală, promovând prietenia autentică sub sloganul „Prietenii știu de ce”.
Cu această ocazie, Bergenbier lansează o ediție limitată de doze de colecție, de 0,5L, care reflectă momente și simboluri din ultimii 30 de ani.
Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A., subliniază că brandul nu este doar o bere, ci o stare și o emoție, parte din povestea prieteniilor, și marchează acest moment cu o campanie inedită...
Fiecare doză vine cu un mesaj menit să aducă zâmbete și nostalgie, amintind de momente precum drumurile cu trenul la mare sau bucuria meciurilor de fotbal ale Generației de aur...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro