Un procent alarmant de 89% dintre companiile din România simt presiunea economică, iar 33% dintre acestea o descriu ca fiind „foarte puternică”. Acest climat incert le forțează să se concentreze pe eficiență, nu pe creștere, prioritizând optimizarea costurilor și renegocierea contractelor.

Într-un context economic imprevizibil, 67% dintre firme își îmbunătățesc eficiența operațională, iar 48% își regândesc strategiile de vânzări și marketing. Totuși, doar 12% dintre companii nu au schimbat direcțiile inițiale, semnalând o adaptare masivă la noile condiții.

Investițiile sunt primele tăiate, cu 30% dintre companii amânând investițiile în echipamente, iar 52% oprind angajările. Această tendință de „supraviețuire” fără planuri clare de extindere sau inovare este un semnal de alarmă pentru viitorul economic.

Companiile aleg eficiența și adaptarea în locul inovației, iar 59% mizează pe parteneriate strategice pentru a naviga criza. În lipsa unei direcții clare, fiecare firmă își gestionează provocările în mod izolat, riscând o criză economică tăcută...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 28 Iulie 2025 - 01 : 07

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.