România devine un magnet pentru retaileri internaționali, atrăgând afaceri de miliarde...

Descoperă cum România a devenit un magnet pentru giganții economici, atrăgând branduri internaționale cu afaceri de peste 80 miliarde de euro în doar cinci ani. Analiza Cushman & Wakefield Echinox dezvăluie că piața locală de retail, estimată la 60 miliarde de euro, a devenit un adevărat paradis pentru retaileri.

Bucureștiul a fost punctul de lansare pentru majoritatea noilor intrați, iar segmentele de îmbrăcăminte, food & beverage și beauty au dominat scena, însumând peste jumătate din noile intrări. Retaileri de renume precum Primark, JD Sports și Kiko Milano au ales România pentru expansiunea lor.

Lanțurile internaționale de fast-food și supermarketuri, precum Wendy’s și Zabka, au avut o expansiune agresivă, iar noi branduri sunt în stadii avansate de a pătrunde pe piață. Infrastructura solidă de retail din România a facilitat această creștere, oferind locații strategice și experiențe integrate de shopping.

România se afirmă ca o destinație strategică pentru expansiunea internațională, cu puterea de cumpărare în creștere și receptivitatea consumatorilor la branduri noi. Viitorul promite noi intrări în sectoare precum moda și beauty, pe măsură ce dezvoltatorii continuă să investească în noi proiecte...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 23 Iulie 2025 - 01 : 07

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.