Artesana intră într-o nouă eră alături de Booster Capital, cu planuri ambițioase pentru viitor.

Artesana, un nume de referință în industria lactatelor din România, a luat o decizie surprinzătoare, anunțând un parteneriat strategic cu Booster Capital. Această mișcare vine după o perioadă de reflecție intensă și promite să aducă un suflu nou brandului românesc cu viziune internațională...

Planurile de viitor sunt ambițioase: consolidarea poziției pe piața locală, o nouă secție de brânzeturi artizanale și extinderea internațională. Investițiile se ridică la peste 10 milioane de euro, iar Booster Capital aduce cu sine o experiență vastă în achiziții și integrarea de businessuri complementare...

Fondatorii Artesana, Daniel și Alina Donici, rămân la cârma companiei, concentrându-se pe extinderea brandului și valorificarea potențialului României în producția de specialități de brânză. Visul lor de a transforma România în "mica Franță" a Europei de Est prinde contur...

Artesana, primul producător de lactate 100% românești care a reintrodus ambalajul de sticlă, continuă să inoveze și să susțină sustenabilitatea. Cu o prezență în peste 2.500 de puncte de vânzare și o gamă diversificată de produse, compania estimează venituri de 15 milioane euro până în 2025...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 17 Iulie 2025 - 01 : 07

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.