Sub sloganul „NU VENI”, NOSTALGIA 2025 a surprins cu o campanie de comunicare contraintuitivă, dar cultural relevantă. Acest mesaj nu a fost o interdicție, ci o invitație subtilă de a spune da experiențelor autentice, într-o lume dominată de suprasaturație digitală...
Festivalul a animat Federația Română de Tir Sportiv din București cu o scenografie complexă și instalații interactive. Decorurile inspirate de nostalgia anilor '90-'00 și elementele futuriste au creat o experiență unică, completată de zone instagramabile și un soundtrack emblematic...
Serile au fost animate de artiști live pe scenele Șucar și Maidan, oferind un mix de retro-disco-future. Conversațiile și dansurile spontane au transformat festivalul într-o evadare memorabilă, unde emoțiile și amintirile s-au contopit...
NOSTALGIA 2025 a fost mai mult decât un festival; a fost o reîntoarcere la emoțiile care unesc generații, oferind o experiență de neuitat în peisajul retro-futurist...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro