H&M surprinde cu o decizie strategică: închiderea magazinului din Unirea Shopping Center pe 18 iulie 2025. Această mutare face parte dintr-o strategie de optimizare a rețelei, dar H&M rămâne dedicat pieței din România, invitând clienții în celelalte locații...
Compania analizează constant portofoliul de magazine pentru a oferi cea mai bună experiență de cumpărături. Magazinele fizice sunt esențiale, iar investițiile continuă pentru a asigura locațiile potrivite. H&M HOME rămâne disponibil în alte două magazine din București și online 24/7...
Recent, H&M a redeschis magazinul din Promenada Mall, un spațiu reimaginat de 2170 metri pătrați, cu departamente pentru femei, bărbați și copii, și o secțiune H&M Home. Primul magazin H&M din România a apărut în 2007, iar acum sunt 54 de locații la nivel național...
Fondată în 1947 în Suedia, H&M include și mărcile COS, Monki, Weekday & Other Stories, H&M HOME și ARKET. Pentru mai multe detalii despre această mutare strategică...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro