Bitget intră în scenă la MotoGP, debutând la Mugello pentru Marele Premiu al Italiei. Această colaborare promite o nouă eră în care tehnologia și viteza se îmbină perfect. Participarea Bitget la etapele MotoGP din 2025 va atrage fanii din Italia, Germania, Spania și Indonezia, aducând împreună pasionații de motorsport și criptomonede...
Gracy Chen, CEO Bitget, subliniază că succesul pe pistă și pe piața cripto depinde de mișcări inteligente. În centrul campaniei se află Jorge Lorenzo, triplul campion mondial MotoGP, simbol perfect pentru sloganul Bitget: „Make It Count!”...
Campania include experiențe VIP și inițiative digitale, oferind influențerilor și media acces în culisele curselor. Dan Rossomondo, CCO MotoGP, afirmă că valorile MotoGP se aliniază perfect cu Bitget...
Cu parteneriate anterioare cu Messi și Juventus, Bitget își consolidează reputația de a conecta cripto cu sportul. Cu peste 120 de milioane de utilizatori, Bitget redefinește tranzacționarea cripto și continuă să inoveze în domeniul Web3...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro